2013. július 30., kedd

Ki vagy, Olvasó?

Nos, a Fragmentary 16. fejezetével sajnos nem lettem kész elutazás előtt - még ráfér a simítgatás, nem akartam az utolsó pillanatban összecsapni -, viszont vigasztaljon, hogy az utolsó fejezet már rég megvan, szóval ha hazajöttem (Central European Summer Time szerint valamikor jövőhét vasárnap környékén), elég hamar lesz friss.

Addig is, gondoltam, a távollétem a legjobb alkalom arra, hogy kicsit többet megtudjak rólatok. :P Szóval, a következő kérdéseket csak nektek loptam izzadságos munkával a tumbliról, és rögtön válaszoltam is a magam nevében, hogy meghozzam (vagy elvegyem) a kedvet a kitárulkozáshoz. 




1, Ha ellenkező nemű lennél, milyen nevet választanál magadnak?
András, Gyula, György. Furcsa vonzalmam van a hagyományosan férfias, erős nevek irányába.

2, Ha szemtanúja lehetnél bármelyik történelmi eseménynek, melyiket választanád?
Párizs, 1944 augusztus 25, a legelső nyilvános filmvetítés, az 1851-es londoni világkiállítás, Amerika felfedezése… egy szuszra ezek jöttek hirtelen. 

3, Milyen szendvics írja le leginkább a személyiséged?
Ropogós baguette-ben színes-bohókás halomnyi zöldség, pokolian csípős szalámival, és egy nagy adag érzelmes majonéz fifikásan elrejtve a közepén. (Pfuj, esküszöm, nem vagyok ilyen rossz ember, mint amilyen undorítónak ez hangzik. XD)

4, Ha a szerelmed egyszer csak görénnyé változna, mit tennél? Akkor is szeretnéd?
Milyen hülye kérdés ez? Persze. És igyekeznék nem gondolni arra, hogy a görények átlagos élettartama 7-9 év. :(

5, Ha az országod diktátora lennél, és hozhatnál egyetlen olyan törvényt, amit a hatalomból való eltávolításod után sem törölhetnek el, mit lenne az?
Kétszer annyi női mosdót kötelesek építeni, mint férfit minden vendéglátóhelyre, plázába, közintézménybe etc., mert MINDIG A NŐI MOSDÓ ELŐTT VAN KILOMÉTERES SOR.

6, Ha a bőrszíned bármilyen (!) színűre változtathatnád, milyen lenne?
Mintás lehet? (tigrisakaroklenni)

7, Melyik az a film, amit utoljára nem néztél meg?
A magányos lovas. Annyiszor láttam a bemutatóját más filmek előtt, hogy teljesen elment tőle a kedvem, mire a mozikba került. Ráadásul nem tudom már tovább nézni Johny Depp mimikájának egyre ijesztőbb hiányát.

8, Ha a tested bármely részét kicserélhetnéd a kutyafélék megfelelő részére, melyiket választanád?
Fülek, egyértelműen. Szerintem a töménytelen ilyen jellegű fanart hatása:



Oké, tudom, hogy ezek cicák. Bár, akkor a bajusz is megfontolandó:



9, Mi az általad elképzelhetően birtokolt macskák legmagasabb száma?
0 és 1 között. (Most vesztettem el az olvasóim 50%-át, oh yeah.)

10, Ki vagy te?
Felfedező. (Ezt nem tudom, hogy jött. De az vagyok.)

11, Kedvenc lemezborítód?

Ha nem akarom már megint a Nevermind-ot, akkor ez:




12, Melyik számot hallgattad unalomig legutóbb?
Imádom a Youtube History oldalát. :D Mondjuk Muse-t nem lehet megunni, de ezt most egy ideig kerülni fogom, az tuti. Pláne, hogy meg is ficesítettem.





13, Kedvenc ruhadarabod?
Kabát. Egy jó kabáttal nem kell annyit gondolkozni, mit vegyél fel, úgyis elrejti a legkinyúltabb pulcsit is. Egyetlen hátránya, hogy így július végén kicsit furcsán néznek rád a villamoson…  Pedig még Sherlock is egyetért velem:

14, Ki a kedvenc fiktív gonoszod?
Heath Ledger Jokere, az Andrew Scott-féle Moriarty és Magneto versengenek a becses címért.




+1: Kérdezz bármi hasonló hülyeséget, igyekszem válaszolni, amint hazajöttem. 

Addig is, tiétek a terep.

21 megjegyzés:

  1. naszia

    Jellemző hogy az első kommentelő a lány, aki fényévente egyszer kommentál neked bármit is, de ha magáról kell beszélni, az bezzeg... Szóval pardon de k jó kèrdéseid vannak, na.

    1. János, kizárólag Johnny-nak becézve.

    2. Az utolsó magyar király utáni első vezetőnk megválasztásakor mert kiváncsi lennék, hogy fogadták az emberek, hogy nincs többé király.

    3. Egy olyan nutellás szendvics amire legalább egy fél üveg nutellát kentek, ráadásul egyszerű vajaskenyérnek álcázza magát.

    4. Basszus, ha végre valahára lenne pasim, ha csótánnyá változna, se hagynám el.. A görény meg amúgy is cuki ^^

    5. Házasodási és örökbefogadási jog a homoszexuális pároknak, és mivel senkit nem végzünk ki, ezért aki homofóbiára utaló viselkedést tanúsít, simàn csak büntetlenül megrugdosható akár fényes nappal is az utcán.

    6. Olyan, ami a hangulatomra változik.

    7. Mellékhatások - anyu leszavazott, és inkább Tajtékos napokat néztünk.

    8. Nyelv - tök jó lenne, ha tudnám lihegve hűteni magam.

    9. * keresi a végtelebn jelet a billentyűzeten, de nincs :( * Már most eldöntöttem, hogy macskás vénasszony leszek.

    10. Apám apám volt. Én meg én vagyok. ~ By Tybalt from Rómeó&Júlia dö mjúzikel

    11. The Beatles - White album (igen nincs rajta semmi, jól látod. A története miatt) és Juanes - Me sangre, mert másodikos koromban halálosan szerelmes voltam abba a pasiba, és boldog órákat töltöttem a lemezborító puszilgatásával.. *hjajjarégiszépidők*

    12. Gavin Rossdale- Love remains the same, mert épp olvasok egy könyvet, amihez annyira illik, egyszerűen ha a főszereplőkre gondolok, mibdig az jut eszembe hogy ez a dal RÓLUK SZÓL.

    13. pulcsi - lehetőleg szürke és kinyúlt és olyan, mintha átölelne ^^

    14. Darken Rahl A Hős Legendája c. sorozatból.

    +1(2,3.. - na jó, összefüggenek, csak na)
    Mit tartasz a legrosszabb tulajdonságodnak?
    Ez a tulajdonság önálló életre kel. Hogy néz ki?
    Ez a tulajdonság be akar költözni hozzád, mert nincs hová mennie. Megengeded neki? Ha igen, hogy képzeled az együttéléseteket?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nem gáz, magáról mindenki szeret, nem? Vagy csak én vagyok kis egoista? (Igen, valószínűleg. :P)

      Tehát legrosszabb tulajdonságom: türelmetlenség. (Főleg, ha kajára kell várni. Az kihozza belőlem az állatot.) A saját tulajdonságomról lévén szó, megengedném, hogy meghúzza magát egy ideig nálam, de attól tartok, hamar az idegeimre menne azzal, ahogy idegesen dobol az ujjaival az asztalon, izeg-mozog, és általánosan úgy viselkedik, mint akinek tele van hangyával az alsógatyája. Mert hogy hímnemű a drága, nyilván. :)

      Törlés
  2. xD édes.
    Egyrészt csórom a kérdőívet, másrészt az utolsó kérdés hm...
    Legyen egy klasszikus :D Szóval... Miért ment át a csiga az úton?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csórd nyugodtan, én is nyúltam. :))
      A csiga meg nem is ment át az úton. Hallucináltál.

      Törlés
  3. Ha én is, én is, én is! (Fantasztikus, két részletbe kell küldenem, mert ennyi marhaságot hordtam össze, és túlléptem a karakterhatárt.

    1) Ha ellenkező nemű lennél, milyen nevet választanál magadnak?
    Levente. Vagy Botond. De mindenképpen valami régiesebb nevet választanék.

    2) Ha szemtanúja lehetnél bármelyik történelmi eseménynek, melyiket választanád?
    Az '56-os szabaságharcot mindenképp. De szívesen ott lennék még a Versailles szerződés aláírásakor is.

    3) Milyen szendvics írja le leginkább a személyiséged?
    Finom, ropogós kifli, halványan megvajazva, ezen csípős szalámi terül el, majd uborka, paradicsom, paprika, pirosarany és végül kecskesajt. Jah és néhány karika hagyma, mert veszettül réteges vagyok. (És ha kiraknak a napra megbarnulok)

    4) Ha a szerelmed egyszer csak görénnyé változna, mit tennél? Akkor is szeretnéd?
    Mivel nincs szerelmem, ezért erre a kérdésre agyon fiktíven tudok csak válaszolni. Valószínüleg szeretném, mivel a görények, kedves, aranyos, kecses állatok és csupán előítéletesek az emberek velük szemben. Szóval szeretném, mindenképp, bár biztos élvezném, hogyha rosszat csinált egyszerűen bezárhatom egy kalitkába. Nem mindig, mert főleg szabadon lófrálhatna, csak akkor tennék ilyet, ha valami nagy galádságot tenne, esetleg egy olyan személy tenne látogatást nálam, aki nem látja, hogy micsoda különleges háziállatom van. Sumázva: szeretném. ( És a világot föltúrnám egy boszorkányért, aki képes visszaváltoztatni)

    5) Ha az országod diktátora lennél, és hozhatnál egyetlen olyan törvényt, amit a hatalomból való eltávolításod után sem törölhetnek el, mit lenne az?
    Ez egy nagyon jó, komoly kérdés. Nos, ez az lenne, hogy az oktatásra, korházakra, ovódákra, kutatásra, és a fejlesztésre való pénzt politikailag független, erkölcsös és megveszthegetetlen emberek kezeljék, akik megbízhatóak. Ebből is látszik, hogy kifejezett diktátornak pocsék lennék, viszont talán közepes minőségű királyné kijönne belőlem.

    6) Ha a bőrszíned bármilyen (!) színűre változtathatnád, milyen lenne?
    fekete-fehér foltos, mint az orkáknál. A két orcáman hátrafelé a tarkómon tünne el a fehér folt, az egész alkarom is fehér lenne (mondjuk az a legtöbb emberhez és nyárhoz képest is fehér), meg a hasamon egy ovális folt. Minden más fekete.

    7) Melyik az a film, amit utoljára nem néztél meg?
    Belekezdtem a Felhőatlaszba, de feléig sem jutotam, mert kissé elrettentett a három órás játékidő, meg aztán nem szeretek úgy mély jelentésű filmeket nézni, ha a családom köröttem kering. Viszont eltöltöm és igenis meg fogom nézni, mert jónak, gyönyörűnek, brilliánsnak találtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 8) Ha a tested bármely részét kicserélhetnéd a kutyafélék megfelelő részére, melyiket választanád?
      A fogsorukat választanám, mert éles, veszélyes és azzal nem kéne fogorvoshoz menni. Meg a lábuk, hogy kitartóan tudjak futni, perszee a karmokkal együtt. Bevallom én szeretnék egy napra farkas lenni.

      9) Mi az általad elképzelhetően birtokolt macskák legmagasabb száma?
      Nekem bőven elég egy darab, perzsa cica,hatalmas szemekkel és nyugodt természettel. Láttam egy kicsi perzsa cicát és sutba dobtam az előíételeteimet.

      10) Ki vagy te?
      Álmodó. Forradalmár. Barát. Valaki aki nem azért hisz a Csodában, mert várja, hogy vele is megtörténjen, hanem azért, mert már vele is megtörtént, és szeretné, ha mindenki felismerné a maga életében ezt a nagybetűs Csodát. Egy lány, aki a világ minden közönnyössége, ostobasága, szörnyűsége, kegyetlensége ellenére, vagyis pont ezek miatt, elszántan örzi szívében a lélek tüzét és megpróbálja másoknak is megmutatni. Néha pedig csak egy vad, aki elbújná a világ szeme elől, úgy örökre.

      11) Kedvenc lemezborítód?
      Ossian - A szabadság fantomja. Nem tudok róla kellően értékelhető szavakat mondani, de nézd meg és megérted.

      12) Melyik számot hallgattad unalomig legutóbb?
      Aurora - Robin Hood. Vidám, üde, kellemes hangzású (nem annyira pánk, mióta még egyszer feldolgozták) és van benne trombita. És most is hallgatom.

      13) Kedvenc ruhadarabod?
      Bakancs. Az ruhadarbnak számít? Mivel a ruházathoz tartozik, ezért az lesz, és punktum. Nagyon szeretem, mert elváshatatlan, jókat lehet benne menni és mert a közös szenvedésünk a másiktól, valamit kialakított. (Egy hétig úgy járásfajtákat produkáltam). Ráadásul bemutatóknál (Kard Rendjés), nagyon jól jön, mert autentikus.

      14) Ki a kedvenc fiktív gonoszod?
      Első helyre persze Moriarty fut be természetesen Andrwe Scott alakításában, aztán joker végül dobogós helyet ért még el Hannibal Lecter.

      +1) Figyelj nagyon ravasz és eredeti leszek! Milyen időjárási jelenség lennél?

      Törlés
    2. Ahogy látom, Moriarty azért mindenkinél ott van. :D

      Időjárási jelenség: szél, leginkább. Ezerarcú, szabad, megfoghatatlan. (Mint általam is vágyott tulajdonságok.)

      A Felhőatlaszt amúgy eldöntöttem, hogy előbb inkább elolvasom, aztán majd meglátom, van-e kedvem a filmhez. Te olvastad?

      Törlés
  4. SZIAA, ITT VAGYOK ÉN IS. :3

    1) Ha ellenkező nemű lennél, milyen nevet választanál magadnak?
    Arnold, mindenképp. ;w;

    2) Ha szemtanúja lehetnél bármelyik történelmi eseménynek, melyiket választanád?
    Végigharcolnék két világháborút!

    3) Milyen szendvics írja le leginkább a személyiséged?
    Lekváros-sajtos kenyér.

    4) Ha a szerelmed egyszer csak görénnyé változna, mit tennél? Akkor is szeretnéd?
    Ööö, hát biztos megtartanám, és beszélnék hozzá, meg minden. :D Szeretném hát. :D

    5) Ha az országod diktátora lennél, és hozhatnál egyetlen olyan törvényt, amit a hatalomból való eltávolításod után sem törölhetnek el, mit lenne az?
    Well, nem tudom. Pocsék vezető lennék.

    6) Ha a bőrszíned bármilyen (!) színűre változtathatnád, milyen lenne?
    Hófehér. :DD Modjuk most is az szinte.

    7) Melyik az a film, amit utoljára nem néztél meg?
    Amit utoljára NEM néztem meg? o.o Hát, ha az számít, akkor a 12 Monkeys végén bealudtam.

    8) Ha a tested bármely részét kicserélhetnéd a kutyafélék megfelelő részére, melyiket választanád?
    Fülek! ^u^

    9) Mi az általad elképzelhetően birtokolt macskák legmagasabb száma?
    36262477575576474838387477555. :3

    10) Ki vagy te?
    I am you you, are me, together we make a perfect Charlie... vagyis Tatienne...

    11) Kedvenc lemezborítód?
    Pink Floyd - The Wall
    http://media.au.timeout.com/contentFiles/image/music/pink-floyd-the-wall-cd-482x298.jpg

    12) Melyik számot hallgattad unalomig legutóbb?
    Muse - Guiding Light ♥

    13) Kedvenc ruhadarabod?
    Csokornyakkendő :DD

    14) Ki a kedvenc fiktív gonoszod?
    HANNIBAL *badumtss*

    +1) Ki a kedvenc szuperhősöd? :3 (Nekem Vasember >.<")

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Ne aggódj, a diktátoros kérdés rajtam is kifogott, be kell látnom, nem való nekem hatalom. XD

      Éééés Vasember, hát persze, mert Tony Stark az isten. :D

      Törlés
  5. 1) Ha ellenkező nemű lennél, milyen nevet választanál magadnak?
    Benedek vagy Tamás :3 (esetleg András)

    2) Ha szemtanúja lehetnél bármelyik történelmi eseménynek, melyiket választanád?
    Egy undorító alak leszek, de az 1666-os londoni tűzvészt. Tudom, hogy mekkora tragédia volt, de gyönyörű lehetett biztonságos helyről végignézve :3 ( Fun fact: abban az évben mindenki rettegett, hogy mi fog történni a három hatos miatt xD)

    3) Milyen szendvics írja le leginkább a személyiséged?
    Rántott húsos hamburger sok ketchuppel és hagymával, szezámmaggal a tetején, amit általában ignorálnak az emberek :3

    4) Ha a szerelmed egyszer csak görénnyé változna, mit tennél? Akkor is szeretnéd?
    Kegyetlenül kiröhögném. :"D Aztán ölbe venném és addig babusgatnám míg el nem alszik. :3 (ha belegondolok... így lényegesen könnyebben kezelhető lenne xD)

    5) Ha az országod diktátora lennél, és hozhatnál egyetlen olyan törvényt, amit a hatalomból való eltávolításod után sem törölhetnek el, mit lenne az?
    Mindenhonnan kitiltanám a beöltözött Télapókat, Nesquik nyuszikat meg az ilyen maskarában mászkáló emberkéket... a frászt hozzák rám ><"

    6) Ha a bőrszíned bármilyen (!) színűre változtathatnád, milyen lenne?
    Türkizkék *_*

    7) Melyik az a film, amit utoljára nem néztél meg?
    Öhm, nincs ilyen.. :/ nálam a filmnézés rituálé, mivel nem sokat csinálok olyat és olyan filmeket nem nézek meg, amiket már mindenki lehúzott :P

    8) Ha a tested bármely részét kicserélhetnéd a kutyafélék megfelelő részére, melyiket választanád?
    A farkukat!!! Olyan cukik, amikor úgy örülnek, hogy a farkuk szabályosan KÖRBEN forog, mint egy propeller *_*


    9) Mi az általad elképzelhetően birtokolt macskák legmagasabb száma?
    Sok xD Nemárulomelhogymennyivan :P

    10) Ki vagy te?
    Lusta, babapiskóta és tea függő kismaci, rózsaszín mancsokkal :3

    11) Kedvenc lemezborítód?
    Öhm, nincs (nem szoktam nézegetni őket ><")

    12) Melyik számot hallgattad unalomig legutóbb?
    Ne nevess ki, de...
    http://www.youtube.com/watch?v=p9Gvp9O0dWY&list=FL9u6x7eRASInysH9i13eGug
    Ne nevess ><"

    13) Kedvenc ruhadarabod?
    A ballonkabát!!! A világ legfantasztikusabb találmánya a körömlakk után ^^

    14) Ki a kedvenc fiktív gonoszod?
    Öhm, Loki( bár ha szigorúan vesszük ő nem gonosz...), Moriarty, Joker és Hannibal (és még annyi van.... ><""")

    +1) Ha kérdezhetnél valamit (csak egy dolgot!) jövőbeli önmagadtól, mit kérdeznél?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huh, hát a történelmi eseménynél, ha ez megnyugtat, az én agyamon is átfutott Róma égése Néró idején, de már nem akartam beírni negyediknek. (Vagy túl gyors volt az öncenzúrám. :/ ) Egyszer láttam közelről erdőtüzet Hvar szigetén... nem hasonlítható semmihez, egyszerre volt gyönyörű, félelmetes, fenséges, és az érzés, amikor nem lenne szabad valamit szépnek érezned, de a természet olyan grandiózus pompában jelenik meg, hogy te apró kis porszemként csak próbálsz nem belefulladni az élménybe... hát, na, megértem, hogy a londoni tűzvészt írtad.

      Kérdés a jövőbeli önmagamhoz: nehéz ügy... attól függ, hogy hány évvel későbbi önmagamról van szó. Csak öt... vagy tíz, esetleg még több?

      Törlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. 1, Ha ellenkező nemű lennél, milyen nevet választanál magadnak?
    Arthur vagy Alfréd, esetleg Krisztián

    2, Ha szemtanúja lehetnél bármelyik történelmi eseménynek, melyiket választanád?
    A 100 éves háború. (nem tudom miért, de ez mostanában egyre inkább érdekel.)

    3, Milyen szendvics írja le leginkább a személyiséged?
    Öhm...fogalmam sincs,talán egy olyan melegszecsa, amiben pizzakrém, nagyon extra csípős szalámi nagyon, nagyon, nagyon kevés sajt (egyszerűen ki nem állhatom a sajtot, nem tudom miért, de nem szeretem csak pizzán és melegszecsában. Bár mondjuk így jobban belegondolva, a tejtermékek nagy részét ki nem állhatom.)

    4, Ha a szerelmed egyszer csak görénnyé változna, mit tennél? Akkor is szeretnéd?
    Először csak néznék, mint borjú az új kapura, majd kiröhögném. Aztán megsajnálnám, és megkeresném a gyógyírt. De igen, továbbra is szeretném.

    5, Ha az országod diktátora lennél, és hozhatnál egyetlen olyan törvényt, amit a hatalomból való eltávolításod után sem törölhetnek el, mi lenne az?
    A nép teljes jogú betekintése az adóba. Magyarán az államnak kötelessége lenne megosztani a néppel, hogy mire használja fel az adófizetők pénzét.

    6, Ha a bőrszíned bármilyen (!) színűre változtathatnád, milyen lenne?
    Fekete, kivéve ott, ahol az ereim kirajzolódnak. Ott piros lenne.

    7, Melyik az a film, amit utoljára nem néztél meg?
    Hát filmet így hirtelenjében nem tudok, de mondok sorozatot: Elementary. Isten a tanúm rá, hogy elkezdtem az első részt, de ez nekem egyszerűen unalmas. Sherlock Holmes Amerikában. John helyett Joan, aki nem volt katonaorvos. Moriarty egy NŐ!!! (ezt onnan tudom, hogy tumblr-ön szembejött velem egy kép róla.)

    8, Ha a tested bármely részét kicserélhetnéd a kutyafélék megfelelő részére, melyiket választanád?
    Fülek *-*, na meg a szaglás *-* (de az orrom az továbbra is emberi orr lenne.)

    9, Mi az általad elképzelhetően birtokolt macskák legmagasabb száma?
    Max 2.

    10, Ki vagy te?
    I'm the one, who gripped you tight, and raised you from Perdition.

    11, Kedvenc lemezborítód?
    Imagine Dragons - Night Vision.

    12, Melyik számot hallgattad unalomig legutóbb?
    30 seconds to Mars - Vox populi

    13, Kedvenc ruhadarabod?
    Azok a kesztyűk, amiknek csak az első ujjpercig van ujja.

    14, Ki a kedvenc fiktív gonoszod?
    A TOP 3: 1. Jim Moriarty as Andrew Scott.
    2. Loki
    3. SEbastian Moran

    +1: Ha azaz ember akit a világon a legeslegjobban gyűlölsz, és még jobb pillanataidban is azt kívánod, hogy bár fulladna meg, becsönget hozzád, és azt mondaná: "Bocsáss meg mindazért, amit eddig ellened elkövettem, nem kezdhetnénk újra mindent tisztalappal?"
    Mit válaszolnál neki?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Elementaryra én sem tudtam rászánni magam, mert mi az, hogy Lucy Liu?! Nem, nem azzal van a bajom, hogy Watson nő, ne de pont Lucy Liu? Nekem valahogy összeegyeztethetetlen a karakter vele.

      A kérdésedre az őszinte válasz, hogy nem gyűlölök senkit. Szerencsés vagyok, mert személyesen nem ismerek olyan embert, aki akkora szörnyűségeket követett volna el, hogy ezzel kiérdemelje a gyűlöletem. Persze néha belefutok unszimpatikus emberekbe, sőt olyanokba is, akivel nehezemre esik együtt dolgozni, szóval próbálom erre vonatkoztatni a kérdésed. Ez esetben viszont igen, persze, kezdjük tiszta lappal. (Sosem tudtam sokáig haragudni sem senkire... alapvetően szerintem a haragtartáshoz is hiányzik belőlem a kitartás. :P)

      Törlés
  8. 1, Ha ellenkező nemű lennél, milyen nevet választanál magadnak?
    Hát ez mindig változik, de most talán Gregory, Aiden, Ákos, Bence.

    2, Ha szemtanúja lehetnél bármelyik történelmi eseménynek, melyiket választanád?
    Honfoglalás, mikor bejöttünk a Vereckei-hágónál.

    3, Milyen szendvics írja le leginkább a személyiséged?
    Piritósra: vaj, Artländer szelet és lapka sajt.

    4, Ha a szerelmed egyszer csak görénnyé változna, mit tennél? Akkor is szeretnéd?
    Mivel most nincs senkim ezért elég nehéz, de mivel görényem volt már úgy könnyű. Biztos nevetnék rajta először, de hamar elkezdenék vele játszani mind addig amíg el nem alszik a fáradtságtól és nyugodtan dögönyözhessem miközben szuszog:3.

    5, Ha az országod diktátora lennél, és hozhatnál egyetlen olyan törvényt, amit a hatalomból való eltávolításod után sem törölhetnek el, mi lenne az?
    Nem lennék jó diktátor az biztos, igaz néha olyan érzésem van, hogy megakarom váltani a világot, de nem. Ha mégis kéne valami akkor ööö ... hülyeség lesz. Reggel és délután a buszvállalatoknak több buszt kellene indítani és a buszsofőröknek nem szabadna annyira megtömni a buszokat. A tömegközlekedés egy káosz reggelente és én, aki történetesen agorafóbiás (tömegfóbiás) egyenesen rémálom.

    6, Ha a bőrszíned bármilyen (!) színűre változtathatnád, milyen lenne?
    Hmm akkor legyen a kedvenc színem a kék és, ha lehetne minden családnak egy jele, valami különleges, az pedig a bőrön aranyszínnel a szívnél vagy a hát közepén vagy a vállon.

    7, Melyik az a film, amit utoljára nem néztél meg?
    A felhőatlasz. Megakartam nézni mivel imádom Tom Hankset és Hugh Grantet, de hallottam egy-két rosszat róla így még fontolgatom.

    8, Ha a tested bármely részét kicserélhetnéd a kutyafélék megfelelő részére, melyiket választanád?
    Fülek, fülek azok az áldott fülek. Olyan puhák és aranyosak. A kutyáim már szerintem utálnak, hogy mindig azt simogatom, de nem tudok betelni vele.

    9, Mi az általad elképzelhetően birtokolt macskák legmagasabb száma?
    Hát nem tudom, sok az egyszer biztos. Régen olyan is előfordult, hogy volt 8 db mikor születtek kicsik.

    10, Ki vagy te?
    Egy ember, aki az egyik pillanatban még teljesen bolond és hülyéskedik, a következőben pedig már vágyik a kulturált viselkedésre, ami ritkán adatik meg. Egy ember, akinek az élete ritkán ütközik a szerencsével, helyette inkább a bénázással, de mindig jön valami ismeretlen helyről erő és újra feláll és újult erővel folytatja, amit akar.

    11, Kedvenc lemezborítód?
    Az nincs, mivel elég ritkán találkozok velük.

    12, Melyik számot hallgattad unalomig legutóbb?
    Thrift Shop (Bart& Baker Electro Swing remix). Egyszerre modern és régi, miközben hallgatom régi fekete- fehér filmek pörögnek előttem

    13, Kedvenc ruhadarabod?
    Pulcsi vagy dzseki, de inkább a pulcsi. Régebben mindig rám szóltak, hogy fel ne merjem húzni nyáron, néha mégis megesett, hogy rám került. Most viszont már ellen tudok állni a késztetésnek.

    14, Ki a kedvenc fiktív gonoszod?
    Best egyértelműen: Andrew Scott - Moriarty. Akkor még Heath Ledger Jokere nekem is, Peter Stormare sátán szerepében (Constantine démon vadászból), Hannibál Lecter, horrort évente ha egyszer nézek, de abból: Fred Krueger.

    +1:
    Ha visszamehetnél a múltban, hogy megváltoztass valamit az életedben (rossz döntés, kihagyott lehetőség, stb.) megtennéd?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak a fülek, csak a fülek, ugye. :))) A Felhőatlasztól én is tartok, három órát már meg kell fontolni...

      +1: Nem. Amit meg szeretnék változtatni, azt nem tudom, hogyan kellene, lehetne-e egyáltalán, talán ha belepiszkálnék, csak rosszabb lenne, szóval nem. (Egyébként is veszélyes játék ez, mert nem tudod annak a megváltoztatottnak a következményeit...)De a kérdés azért tetszett, elgondolkoztam hosszan. :)

      Törlés
  9. 1, Ha ellenkező nemű lennél, milyen nevet választanál magadnak?
    Eörs, papám után.

    2, Ha szemtanúja lehetnél bármelyik történelmi eseménynek, melyiket választanád?
    Tyűha. Talán a Salem-i boszorkányégetés, vagy egy háború. Hogy jobban becsüljem a mostani századot. Vagy ipari forradalom. Vagy... megfogtál, kell egy TARDIS.


    3, Milyen szendvics írja le leginkább a személyiséged?
    Szendvics? Valami bonyolult és ehetetlen. :) Mert bonyolult, és (l)ehetetlen vagyok.


    4, Ha a szerelmed egyszer csak görénnyé változna, mit tennél? Akkor is szeretnéd?
    Nem tudom, az ilyen helyzeteket meg kell élni. :D A görények visszaváltoznak a csóktól...?


    5, Ha az országod diktátora lennél, és hozhatnál egyetlen olyan törvényt, amit a hatalomból való eltávolításod után sem törölhetnek el, mit lenne az?
    Rohadt gyorsan leállni a felesleges gyártásokkal, mert felzabáljuk az összes energiát. A tervezett elavulás megszállott ellenzője vagyok. Minden embert kivégezni, aki egy szerkezetet direkt lebutít, hogy az újat megvedd. Felesleges és káros, egy kis réteg meggazdagodása és fejletlen országok tele szemetelése, ami most jellemzi a gyártásokat. Ha már itt tartunk, hozzá csapom a felesleges műanyagborításokat is. Minek mindent fóliázni? :D


    6, Ha a bőrszíned bármilyen (!) színűre változtathatnád, milyen lenne?
    Jó nekem ez a hófehér vámpírbőr, minden nyár egy kaland. A szívecskés bőr mondjuk nagyon királyságos lehet... Mondjuk okkersárga alapon lila szívecskék?
    Égjen ki a szem, oh yeah!

    7, Melyik az a film, amit utoljára nem néztél meg?
    Csontváros. Jó cím, jó plakát, de a bemutató elvette a kedvem. Megintegyklisé ASDASD.

    8, Ha a tested bármely részét kicserélhetnéd a kutyafélék megfelelő részére, melyiket választanád?
    Semmit. Nem szeretem túlzottan, ha egy embert bármilyen állati testrésszel ruháznak fel, vagy egy állatot emberhez hasonlítanak :D


    9, Mi az általad elképzelhetően birtokolt macskák legmagasabb száma?
    Eddig 4 volt, sok volt. Kettő is sok, mert féltékenyek egymásra. Egy pont jó, ki tud sajátítani kedvére.

    10, Ki vagy te?
    Kutató, boncoló. Utóbbinál a szakma is érdekel, de addig is, beérem minden kütyü, étel, gondolat felboncolásával. Úgy egy hónapja kerekedett ebből egy nagyon vicces helyzet. Páran, lányok valami hülyeséget vitattunk meg, mire barátnőm: ilyenkor úgy belenéznék az ember fejébe, mi lehet az agyában, hogy ilyen iditaságokat csnál...
    Rám nézett, látta, ahogy megcsillantak a szemeim, és óvatosan hozzá tette, előttem ezt nem kéne fitogtatni, mert én szó szerint belenéznék az ember fejébe. Elég aberrált, na sebaj. Gyerekkoromban egy több százezer Ft értékű órát kaptam szét. Aztán egy autót. Kiszereltem belőle pár cuccot. Azóta is egyetlen kívánságuk van a családtagjaimnak: sok gyerekem legyen és rám hasonlítsanak. Azért ez nagyon gonosz...! :(

    11, Kedvenc lemezborítód?
    Utolsó Mohikáné, talán.


    12, Melyik számot hallgattad unalomig legutóbb?
    Doctor Who - Doomsday
    és
    Jem: They


    13, Kedvenc ruhadarabod?
    Pizsama. <3 Baglyos. Világít a sötétben. Csernobili gyerek vagyok, illik is hozzám!


    14, Ki a kedvenc fiktív gonoszod?
    Moriarty(BBC Sherlock)
    Voldemort (Harry Potter)
    Szarumán (Gyűrűk Ura)
    Morgoth (Szilmarilok)
    Mester (Ki vagy Doki?)
    + Mary (BBC Sherlock) Mary...! Te kis... tyúk!



    +1: Kérdezz bármi hasonló hülyeséget, igyekszem válaszolni, amint hazajöttem.
    Legvadabb fanfic ötleted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A legkedvesebb főgonoszomat kihagytam, lehet, mert nekem egyértelmű...
      Szóval Loki.
      Ő a mindenható. Játszok online, ezer éves játékkal, ott hallottam először úgy igazán róla. (ragnarok) Tom Hiddlestonnal viszont végképp elrabolta a szívem és elvágtatott vele. (te nagyon huncut csődör, hozd vissza :| )

      Törlés
    2. Jó sok gonosz. :D Loki... az örök Loki. Piszkosul keveset foglalkoztam még írás szinten vele, pedig imádom én is. :)

      A legvadabb fanfic ötletem? Hm, az a baj, hogy minél vadabb, annál kisebb valószínűséggel marad meg ötlet szintjén. Mármint attól függ, mi számít vadnak? Egyszer írtam angolul egy sztorit, ahol Sherlock a visszatérése után Moriarty nélkül annyira unatkozik, és John ezt annyira nem tudja feldolgozni, hogy elkezd embereket gyilkolni, hogy szórakoztassa. (Persze csakis olyanokat, akik agy vagy úgy rászolgáltak erre.) A csavar ott van a történetben, hogy John szemszögéből írtam E/1-ben, és egészen az utolsó előtti fejezetig nem derül ki egyértelműen az olvasó számára, hogy ő a gyilkos is... (á la Agatha Christie), csak sejtetések vannak. Nah ez elég beteg sztori volt, bár nem emiatt nem szoktam reklámozni, hanem mert az angolul való írással még igencsak hadilábon állok, és ez inkább amolyan kísérletféle volt, hogy mit tudok így kihozni magamból.

      Törlés
    3. A gonoszok a gyengéim :D <3 (millió szívecskét tessék ideképzelni)
      Ahh, magyarul nem akarod megírni? Most olyan telhetetlen dögnek érzem magam, de ez nagyon jónak hangzik. Egyszer olvastam egy olyat, ahol Sherlock megölte Johnt. Hát darabokra hullottam, de én már csak ilyen beteg lélek vagyok, szeretek szenvedni :)

      Törlés
    4. Gondolkoztam ezen... bár így most már lelőttem a poént. :/ És amúgy is jelenleg más történetek foglalkoztatnak, majd talán egyszer. A gonoszok iránti rajongásod osztom, nekem is sokszor érdekesebbek.

      Törlés