2013. július 24., szerda

Fragmentary (Tizenötödik fejezet)


Az egyik szemem sír, a másik nevet: mindjárt vége a történetnek! :) Basszus, mindjárt vége... :(




Tizenötödik fejezet: Három


A szemhéjak ezúttal – bár vonakodva – engedelmeskednek. Bántóan sok fény. Fehér falak. Fehér takaró. Fehérség: kórház. Reggel (legalábbis délelőtt).

Az ágyam mellett ülő alak: nem John, egyértelműen.

-     Hátborzongató vagy. Távoltartási végzést fogok kérni ellened. – A hangom még mindig mintha mélyről jönne.
-     Ne dramatizáld túl. Könnyen belátható, hogy eszméletlenül voltak a legjobb esélyeid, hogy jó benyomást tégy rá a viszontlátáskor.
-     Itt volt. – (Nem csak álom. Nem delírium.)
-     Természetesen. És meg kell mondanom, elég zaklatottan távozott. Hajnalban ment haza, gyalog. Átsétált fél Londonon.

Ökölbe szorul a kezem a fehér vászonlepedőn. (Frusztráltan tapasztalom, mennyire erőtlen vagyok.)

-     Nem fogom hagyni, hogy manipuláld.

Önelégült mosoly. Nem kell megszólalnia, hogy leolvassam: Csakugyan, Sherlock?

-     Csak azt ne mondd, hogy pusztán a szerelmi ügyeimre való ráhatás vágyától indíttatva érezted feltétlenül szükségesnek, hogy leszedálj. 

- Nos, talán a távolléted kapóra jött a biztonsági rendszer újratelepítéséhez a lakásban. És persze így a sajtóval való interakció nyűgétől is megkíméltelek, egy időre legalábbis. 
- Milyen figyelmes - fintorgok.

(Csak egyetlen pszichopata van a családban, és az nyilvánvalóan nem én vagyok.)

- Nem kell megköszönnöd - viszonozza a grimaszom.
- Nem is terveztem. - Lehunyom a szemem, jelezve, hogy a további jelenléte nem kívánatos. 

Hallom, ahogy feláll, megigazítja a székét, és lesimítja a zakóját. (Valójában hallanom sem kell: ismerem a rutinjait. És ő mindig ragaszkodik a rutinjaihoz. Milyen végtelenül unalmas.) Az esernyője hegye végigkopog a kórházi folyosó csempéin. (Egy-egy apró kalapácsütés az idegrendszerem húrjain: precíz kegyetlenség.)

Huszonöt perccel később hátul, a mentőbejáraton át hagyom el a kórházat.

*

Szürke kőépület: a hetvenes években húzták fel, a sor többi házával együtt. Három szint, szintenként két lakás. Tökéletes helykihasználás, minden a funkcionalitásnak alárendelve. Akár még vonzó is lehetne ez a személytelen praktikusság.

Gyűlölöm. Jellegtelen menedék jellegtelen embereknek. (Mit tett veled az a nő?)

A lakásuk a másodikon van. A lift nem túl bizalomgerjesztő: lépcsőn megyek. (A lábaim remegése így leírható a fizikai megerőltetés és a fél napos kórházi tartózkodás összegének eredményeként.)

Fertőtlenítő szaga keveredik állott sütőolajéval. Fojtogató. Zöld zománc falfesték. Nemrég egy nagy méretű tárgyat cipeltek felfelé: horzsolások a falon a lépcsőfordulónál. Frissek. (2 +/- 1 nap) A méret és a szög: zongora. Új lakó, Johnék felett.

Megállok az ajtó előtt. Vasárnap van: mindketten itthon vannak. Két rövid, határozott koppantás. Léptek odabentről. Mary. (Az arca megviselt, a szeme alatti karikák kialvatlanságról tanúskodnak.)

-     Johnt keresem. Sherlock Hol…
-     Tudom, ki vagy. - (Sakk.) - Én John fele… - 
-     Tudom.  – (Kilépés.) – Az esküvőn kevésbé tűntél nyúzottnak. – (Összeszűkül a szeme. Ellentámadás.) – Megvisel az új szomszéd éjszakába nyúló klimpírozása?
-     Nem sokat aludtunk az elmúlt napokban.
-     Érdekes. Johnt régen nem zavarta a zene az alvásban. A hegedű, legalábbis. - (Sakk. Megremeg a keze a kilincsen.)
-     Nem a zenebona miatt. – (Oh. Igazán szépen felépített játék, Mary. Gratulálok.)

A folyosó végén feltűnik az alakja. Már elfelejtettem, milyen érzés a tekintetét magamon tudni, döbbenek rá egyszerre. 

Rám néz, és lefoszlik rólam az elmúlt három év minden álruhája és hamis személyazonossága. Lefoszlik róla is a külvárosi lakás békés normalitása: Sherlock Holmes és John Watson leszünk ismét. (Éreznie kell neki is.)

Mary zavartan köszörüli meg a torkát. Egy pillanatra egészen megfeledkeztem róla.

-     Én most hagylak titeket beszélgetni – mondja, és a fogasra felakasztott dzsekijéért nyúl. 

Félrehúzódom, hogy utat engedjek neki. (Szótlan kommunikáció: ha menni akarsz, én nem tartalak vissza.)

John aggódó tekintettel néz rá. Mary egyetlen félmosollyal megnyugtatja.

-     Csörgess meg, ha végeztetek – mondja halkan, és kilép a még mindig tárva nyitva lévő ajtón.

Megfordulok, és behúzom utána. Lassan. Halogatom a megfordulást, ám végül kénytelen vagyok. John ugyanazon a helyen áll, a folyosó túlvégén. Három méter, mégis, sosem éreztem ekkorának a kettőnk közti távolságot, Európa másik felén sem. Nincsenek eszközeim az áthidalására, pánikolok. Két bizonytalan lépés előre: ő megfordul, és egy szó nélkül eltűnik a nappali irányába. Követem.

Világos bútorok, akár csak az előszobában. A függönyök Mary előző lakásából már ismerősek: nem passzolnak ide. Nyilván a halott nagynéniéi voltak. (Feljegyzés: Mary hajlamos a szentimentalitásra.)
Széles kanapé (Maryvel itt bújnak össze esténként a tévét bámulva), és egy fotel vele szemben (ezt foglalja el reggel, kezében a friss újsággal és egy csésze teával). Rutinok. Erre cseréltél.

Most is a fotelt választja. Kelletlenül ereszkedem le a kanapéra: invitáló puhaság. Az intimitás, amit sugall, émelygéssel tölt el.

-     Hallgatlak – mondja. Az állkapcsa megfeszül, a válla felhúzva: mintha nagy fájdalomra készítené fel magát.

Mit mondhatnék, hogy minél hamarabb túlessünk ezen? Hogy a legkevesebb fájdalmat okozzam neki? (Magunknak.) Hogy értessem meg vele?

-     Gyere haza velem.
-     Itthon vagyok, Sherlock – tárja szét a kezét, erőltetett mosollyal körbenézve a nappaliban.
-     Tudod, hogy értem.
-     Nem, ami azt illeti, fogalmam sincs, hogy érted. Kifejtenéd?

Értenie kell. Hiszen ő maga mondta…

-     Bent voltál nálam. A kórházban.
-     Igen – vonja fel gyanakvóan a szemöldökét. – A nővérek elmondták. Miket, beszélek, Mycroft mondta el, ugye?

Megrázom a fejem.

-     Emlékszem… valamennyire magamnál voltam.
-     Oh.  – Enyhén elvörösödik. Zavar. Nem számított rá, hogy hallom őt? Nem nekem szánta a szavait? A kórterem süket falaihoz beszélt? Egy eszméletlen testhez? Nyilván. Kellemetlenül érzi magát, hogy szóba hoztam. -  Nem válaszoltál a kérdésemre – mondja rövid szünet után.

Mit vár tőlem? Érzelmes vallomást? Nem, nyilván nem. Bocsánatkérést? (Mintha az én döntésem lett volna.) Mindenesetre elképzelhető. Ártani nem árthat. (Ugye?)

-     Sajnálom.

Nevet. Elcsukló, hisztérikusba hajló nevetés. Hirtelen ér véget.

-     Sajnálod. Rendben. Még valami?

Teljes zavar, ezúttal az én részemről. A gondolataim nagy lendülettel rohannak neki egy betonfalnak: John értetlensége. Át kell törnöm rajta. Bármi áron.

-     Én… John, én… Amit az elmúlt három évben tettem, azt érted… értünk...
-     Értünk? Sosem volt olyan, hogy „mi”, Sherlock.
-     Ez nem igaz! – csattanok fel.
-     Ha volt is – folytatja – már nem számít.

Hogyne számítana? „Nevetségesen, kontrollálhatatlanul, kiskamasz módjára szerelmes voltam belé”, mi történt ezzel, John? Mi?

Beharapja az alsó ajkát. Mindjárt megszólal.

-     Tudod, gyászoltalak. Valahol még mindig gyászollak. Talán örökké foglak, ha ez megnyugtat.

Megnyugtat-e? Ostoba, ostoba ember.

-     Hát sürgősen hagyd abba, mert élek!

A testem rugóként pattan ki az átkozott kanapéból. A kezek ökölbe szorulnak, a szívritmus megemelkedik. Indulat: düh. Kétségbeesés, talán. (Valószínűleg.)

Szánakozva néz rám: mintha egy különösen türelmet próbáló páciense lennék, aki képtelen elfogadni a végzetes diagnózist. Kényelmessé tehetjük az utolsó heteket, csökkenthetjük a fájdalmat, de mindez mit sem változtat az ocsmány igazságon. Az ízléses fejfán és a gyászoló rokonságon.

Nem John, nem kérek a szánalmadból.

Egy lépés, és ott vagyok mellette. Letérdelek, ahogyan ő ereszkedett térdre a feltételezett holttestem mellett. 

Sikerül meglepnem (még mindig). A tenyerem a térdén. (Jól kell ezt csinálnom. Soha nem volt még ilyen fontos, hogy mindent jól csináljak.)

-     Sherlock... – Elhallgattatom, ahogy az arcához emelem a kezem. A hüvelykujjam az arccsontja alatti mélyedésben pihen. 

Itt vagyunk végül, ketten. A pillanat, a gesztusok: a történetünk. Rakd össze, John. Annyira egyszerű.

-     Tényleg ki kell mondanom? – kérdezem halkan. (A Barts előtti kövezet felé repülve sem éreztem ennyire talajvesztettnek magam.) – Tudod, mennyire rühellem az explicit érzelemkinyilvánításokat.

Előrehajol. A homlokát a homlokomnak támasztja. A jobb keze felkúszik a tarkómra. Mosolyog. (Tudtam, hogy megérted.)

-     Én is – suttogja. – De ez nem fair, Sherlock.

Nem fair? A kórházban is valami ilyesmit mondott: Nem tisztességes. Mintha ez bármit is jelentene. A dolgok csak megtörténnek: egyik lépés következik a másikból. Ha elkerülhető lett volna, én sem ezt választom. Moriarty játszmája túl rafinált volt. Túl vonzó. Csak későn ébredtem rá a tétekre.

-     Tudom – (Ám nem érdekel. Az hol volt fair, hogy végig kellett néznem, ahogy magad mögött hagysz?) – Hazajössz?

-     Jobb lenne, ha most elmennél – sóhajt, és hátradől, elhúzódva tőlem. Fájdalmasat nyikordul a fotel.

Nézem az arcát. Elkínzott. Fáradt. Nem akarom tovább gyötörni, nyilall belém hirtelen. A győzelem háttérbe szorul vele szemben. Mycroft büszke lenne rám: a felnőtté válás legbiztosabb jele, hogy megtanulsz veszíteni. Közömbös vállvonással viseled el a zuhanást. A halálos diagnózist.

Megváltoztam, talán.

Már nem a játszma a legfontosabb. 

Ő. 

-     Ahogy akarod – bólintok. Meghalni is könnyebb volt, mint leküzdeni a késztetést, hogy megragadjam, és karon fogva rángassam magammal a taxiba. Ahogy annyiszor tettem. (Már soha többé.)

Vajon csakugyan ennyi lenne a titok? Kisétálni az ajtón, és elfelejteni a létezését is ennek a lakásnak, a túlságosan marasztaló kanapénak, az pszichedelikus mintájú függönynek, a zománczöld lépcsőháznak? Meg tudnám tenni. 

Egy problémám van vele: egyetlen vereség után kapitulálni épp akkora ostobaság, mint a döntő csata után is tovább harcolni. Talán nem a játszma a legfontosabb, de a szabályait nem tudom felfüggeszteni. (Undorodva elhessegetem magamtól a "remény" kifejezést. Ez pusztán csontra csupaszított stratégia.) 

-     Otthon várlak -  mondom, és eleresztem, ahogy felállok. (Öt lépés.) Az ajtóból még visszafordulok: - Baker Street 221b, ha elfelejtetted volna.

  

28 megjegyzés:

  1. Jó, én csak szuszogni tudok - ami jobb, mintha a sarokba kuporodva szűkülnék -, és kicsit úgy éreztem magam, amikor összetámasztották a homlokukat, hogy benyúlok a képernyőn, és "now kiss!", de nem! (nyilván, nem is vártam, hogy ennyiből megoldódjon a dolog).
    a leírásaid annyira csodálatosak, hogy nekem fájnak Sherlock érzései.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem Sherlock fáj néha konkrétan... XD Köszönöm, örülök neked, mint mindig, és ígérem, lesz ez még így se. :P

      Törlés
  2. Valamilyen érdekes indokból úgy döntöttem, hogyha már nem sikerült a felvételi, akkor ezzel vigasztalom magam. Félig terápiás célzattal, félig gondolatelterelés miatt.
    Ami a legzakkantabb az egészben, hogy bejött.
    Mindkettő.
    Úgyhogy most kivételesen az aktuális szívösszetörésed, mert ezt eltagadni se lehetne tőled, nálam pont az ellenkezőjeként sült el.
    Rendbeteted.
    Félre ne értsd: most is darabokra szaggattál, véremet vetted és megkínoztál, szóval az összes eszközödet felvonultattad ellenem.
    Viszont jólesett.
    Sherlock vallomása, kifakadása és John reagálása, hát az.. az olyan volt, mint egy bukott angyal utolsó sóhaja.
    A végén egy csipetnyi reményt azért adtál nekünk.
    Óh és Sherlock és mAry párbeszéde remek vívópárbaj volt, köszönet érte!
    Úgyhogy fogadd hálám szokott jeleit, meg ezt a videót. Tudom Ossián, de nem annyira metál és valahogy illőnek találtam:
    http://www.youtube.com/watch?v=fbcYXuucfbs
    (Nem akarom, hogy vége legyen! vagyis igen, de nem!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a zenét, a felvételit sajnálom itt is, remélem tegnap este óta már kicsit jobban vagy. Ha ebben az elborult agyszüleményeim bármit is segítettek, akkor számomra már megérte nekifogni ennek az egésznek. (Enyhe SPOILER: Sherlock és Mary a következő fejezetben kicsit több szerepet kapnak, remélem tetszeni fog. :)

      Törlés
  3. Ez valami igen fantasztikus. Sajnálatos módon mostanában nem nagyon sikerült kritikát írnom - munka munka munka örül az ember, hogy él egyáltalán XD - na de ez :O bennem is megvan a kettős érzés : még két fejezet és én egyszerűen megőrülök. Lélegzet visszafojtva várom a végét és közben meg ne legyen vége soha :( Fantasztikus író vagy imádom minden sorát :D

    Ui.: Johnnak üzenném innen a messzi távolból, hogy minél előtt söprés haza mert ott a helye a mellett a másik lüke mellett <3 :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, ezzel az utóirattal teljes mértékben egyet tudok érteni!

      Törlés
    2. Köszönöm! :) No igen, munka után/mellett nem egyszerű, én most ilyen átmeneti időszakban vagyok, így rengeteg időm van írni, szerencsétekre vagy szerencsétlenségetekre. :P

      Átadom Johnnak az üzenetet, cserészbecsszó. :)

      Törlés
  4. A francba! Ismét megigéztél. Na! Tényleg nagyon, nagyon... mi a jó szó erre?! Azt hiszem a találó még nem elég elcsépelt, így azt használom. Szóval ez nagyon találó volt.
    Én is félig-meddig várom csak a befejezést. Mondjuk az utolsó néhány sort biztató jelnek veszem.
    ...most jövök csak rá. Mit fogok én olvasni, míg nem jön az új éved?! Kérlek, ha érzel bármiféle késztetést, ennek befejeztével kezdj bele egy másik sorozatba is, vagy én is a falat fogom lövöldözni.
    Csókokkal halmozlak el ismét, csak így tovább!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) A "találót" még valóban nem használták az írásaimra. :P Ne aggódj, én is fallövöldözés helyett írom a sztorit, majd valamit ki kell találnom, ha vége... :/

      Törlés
  5. Úristen meghalok... Kéz- és lábremegés, heves szívdobogás, gyakori magas illetve mély hangokon kitartottan ismételgetett NEEEEEEE. Totális érzelmi sokk! Én még olvasástól és fejezettől ennyire nem voltam kész. xD (Így aludjon az ember... :D)
    P.s.: küldtem Neked a minap egy novellát a honlapon fellelhető e-mailcímedre, megkaptad? (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, ha belezavartam az alvás-ciklusodba, majd próbálom inkább reggelre időzíteni a frisseket. :) (Dehogyis.)
      A mailedre tegnap este válaszoltam is, nem csekkolom minden nap azt a címem, így jó, hogy szóltál itt is. No, de megérkezett, az a lényeg, remélem, a válaszom is. :)

      Törlés
  6. Gondoltam még felnézek így este és fhu megérte! Kíváncsi vagyok mi lesz a következő lépés mit csinál John.(Persze mi eltudnánk látni jobbnál jobb tanácsokkal). Leírás csodás volt, mint mindig. Nagyon tetszett a Marys rész meg úgy az egész. Köszi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!:)
      Tegnap délután jött egy kevésbé kómás hullám, és sikerült befejezni, én is örültem neki. :)

      Törlés
  7. Szia!

    https://lh4.googleusercontent.com/-KrWdjuUBh6g/TwdN4DwML6I/AAAAAAAAAr4/g0M0MstxiRA/s300/12718161081271763848968.gif

    http://image.hotdog.hu/user/Valerin/blog/tumblr_m82e4dDkgv1rcftipo1_500.gif

    A többit majd később... esetleg. Gratulálok, zseniális, mint mindig.

    VálaszTörlés
  8. John Watson, takarodj haza! 221b, Baker Street! *csapkod*

    Szeretlek, Lidércke. :3

    VálaszTörlés
  9. Ezer sebből vérzem.
    Fáj, még mindig, de megbűvölve olvasom tovább és tovább.
    Nem tudok sok értelmeset írni, talán az előzőekkel annyit, hogy Irene nagyon jó volt ( a kis bestia!), Mycroft randiján sírtam, de a nevetéstől.
    Maryt pedig... nem szeretem. Sehol sem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hadd öleljelek meg: végre valaki megemlíti a Mycroftos jelenetet! <3 Annyira élveztem kitalálni és írni, de aztán persze érthető módon mindenki a John-Sherlock szálra koncentrált és így kicsit elsikkadt mellette. Csóközön neked! :)

      Törlés
    2. Írni nem annyira nehéz. Jól írni már annál inkább. Fanficeknél sok jót olvasni, de amit én igazán értékelek, az a történethűség (van ilyen szó?), és az nálad nagyon rendben volt. Történethűségen értem azt, hogy oké a kiragadott párosunk, de ők szerepelnek valahol, valamilyen közegben - na ebből szokott pangás lenni. Erre itt van Irene, Lestrade, Mycroft, ráadásul mindegyik olyan jelenetben, amit nem nehéz elképzelni. Fogadd őszinte gratulációmat, minden mondatot ugyanolyan érdeklődéssel olvastam, és megdobogtatta kicsi szívemet Mycroft.
      Egy indiszkrét kérdés: hogy sikerült az a helyszín, randira? Nincs vele semmi bajom, sőt, TOP3-as jelenet, de érdekel. Nagyon vagány lett. :)Hát persze, hogy megemlítem <3 Nem győzöm elégszer említeni, hogy végre hangsúlyos egy raklap karakter, így még élvezhetőbb maga a Johnlock.
      Puszi, és most jöjjön az utolsó. Egyik szemem sír, másik nevet.

      Törlés
    3. Teljesen egyetértünk abban, hogy a fanfic sarokköve a karakterhűség mellett az, hogy mennyire passzol az adott fandom világához (kivéve az AU-kat, persze, de szerintem valami elvonatkoztatott és átszűrt módon még ott sem árt, ha felismerhető). Örülök, hogy szerinted ezt eltaláltam a történetben, igyekeztem figyelni rá, amennyire lehetett. No és valóban, az sem árt, ha a többi karakter nem csak papírmasé-díszlet a Johnlock köré, bár ebben a történetben a POV Sherlockból kifolyólag csak Mycroftnak volt bővebb tere kibontakozni, de próbáltam a többieket is hús-vérré formálni (ahogy bennem éltek írás közben). Köszönöm, még mindig, és remélem, a vége is tetszeni fog! :)

      Juj, a jelenet, majdnem lemaradt: a sorozatban ugye állandóan ilyen elhagyott raktárépületekben grasszálnak fel-alá, és én imádom ezt a lepusztult, urbánus egyszerűséget. Valamint, ha jól emlékszem, a fejezet írása környékén olvastam valahol, hogy a londoni Ritzbe be lehet menni (jó pénzért) csak ötórai teára, aztán a kettő valahogy összejött a fejemben... és tetszett, hogy milyen jó már ez a kontraszt, plusz tökéletesen Mycrofthoz illőnek találtam. :)Hát valahogy így, azt hiszem. :/ De lehet, tudat alatt az volt bennem, hogy amikor a nagymamámhoz mentünk vidékre vasárnapi ebédre, akkor mindig kihurcoltuk a díszporcelánt meg mindent nyaranta az almafa alá a kert végébe, és hát innen már csak egy ugrás egy elhagyatott betongyár... Vagy így az összes együtt.
      (Jézusom, még sosem gondoltam bele, mennyi minden szerepet játszhat egy-egy jelenet születésében, és ezért most köszönöm neked, hogy "rákényszerítettél" :D )

      Törlés
    4. Valóban. :) Az AU-kat is meg lehet jól írni, tényleg az a titok, hogy felismerhetőek maradjanak. Mindig maradjon valami az eredetiből.
      Sherlock-szemszög nagyon szuper. Az ő szemén át látni a világot mindig nagyon muris, bár néha észreveszem a tragédiát, hogy túl sok mindenben hasonlítunk. Bár én erőteljesen dolgozom azon, hogy ne boncoljak sejtekre mindent, de hát alapvetően egy betegesen vizsgálódó egyén vagyok. Meg tudom érteni ezt a drága őrültet. :)

      Ah, nagyon köszönöm a megtiszteltetést, hogy megosztottad velem. Ugye mennyi morzsából áll össze a kalács? :) Emlékek, kósza gondolatok, benyomások. Fantasztikus az emberi agy, számomra az egyik világ csodája.
      A történetből ez lesz az egyik jelenet, ami örökké belém égett. Az egész, és még Sherlock le is ütötte a labdát, hogy Mycroft magángépével kutakodott egy pillanatra.

      Törlés
    5. Megkérdezhetem, hogy te szoktál írni, lehet tőled olvasni valamit a neten? Mert a hozzászólásaid alapján arra következtetek, hogy elég jól látod/érzed belülről ezeket a folyamatokat. Kíváncsi lennék. :)

      Az emberi agy engem is lenyűgöz, valószínűleg azért szeretek írni is: minden elbeszélés bepillantás egy másik, másfajta működésébe az agynak... főleg, ha Sherlockot próbál írni az ember, igen. XD

      Törlés
  10. " - Otthon várlak - mondom, és eleresztem, ahogy felállok. (Öt lépés.) Az ajtóból még visszafordulok: - Baker Street 221b, ha elfelejtetted volna." Miért zokogok?
    Ahogy Sherlock próbálkozik, és egyszerűen nem sikerül... ahogy John reagál. Kikészítesz.

    " Csak egyetlen pszichopata van a családban, és az nyilvánvalóan nem én vagyok." Tökéletesen egyetértek! A megveszekedett süteményfalás kényszercselekvés, az esernyő pedig trófea egy áldozattól. Mycroft is the one!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, ne is mondd, egyszer majd fogok írni egy dark!Mycroft ficet, mert nagyon adja. Moffaték már az első részben elhintették a magokat ehhez, vétek lenne nem kihasználni. És igen, megint megállapítottam magamban neked köszönhetően, hogy Mycroft egy baromi jó karakter a sorozatban, köszönöm! <3

      Törlés
  11. Jaj, Sherlock, jaj te. JAJ TE. John is tudja, hogy minden tőled telhetőt megtettél, azzal együtt, hogy fogalmad sincs az értelmes emberi érzelem-kifejezésről. Ez még több is volt, mint amit tőled elvártunk. De vajon elég lesz ez? Szegény John... Nem irigylem most őt.
    Attól eltekintve, hogy Sherlockként éltük át ezt a sztorit, képzeljük már bele magunkat John helyzetébe! Hát ez elképzelhetetlenül szar szituáció.

    VálaszTörlés