2013. május 30., csütörtök

Johnlock fanfic ajánló 2. (angol)




Lassan összeszedem magam, és írok egy magyar Sherlock fic ajánlót is már, cserkészbecsszó (csak nekem nehéz nagyon kimondani? cserkészbecsszó... cserkészbecsszó... pfű). Addig is, amiket mostanában élveztem nagyon:




A matter of camping by Tartanfics
Ha olvastál már tőlem, akkor talán feltűnt, hogy nagy rajongója vagyok az olyan történeteknek, ahol John és Sherlock... mennek valahová. Mindegy, hogy hová, csak utazzanak. Így aztán sikongattam a gyönyörűségtől, amikor rábukkantam erre: kempingeznek benne! *nagy, átszellemülten csillogó szemek*

Cycles by Remy_Writes5
Meghalnak, újjászületnek, újra és újra. Közben meg összetörik a szíved. L

“Till next time, my dear Watson.”


Fontos mozzanat, hogy Sherlock kimenekít egy idomított kormoránt egy londoni bordélyból. Ennek ellenére nem kifejezetten vicces történet.


Kidlock. Sherlock John eltűnt poklóca után nyomoz.

John wanted to be a ninja when he grew up whereas Sherlock was going to be a pirate; clearly, they were destined to be mortal enemies.”

(Ezt egyszer le kell fordítanom. Szeretnivalóan pösze Sherlockot akarok fordítani.)

Azzal kezdődik, hogy Sherlock kitölt egy tesztet egy női magazinban. Kell többet mondanom?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése