2013. május 13., hétfő

Hosszú árnyak




Egy cupcake extra adag szeretettel Hard Candynek. :) Életem első Thorkija, legyetek elnézőek. (Majd meglátjátok, miért.)



Hosszú árnyak




Kihalt és sötét volt a palota. Loki macskaléptekkel settenkedett a végtelen barlangként ásító folyosókon, árnyéktól árnyékig osonva. Gyilkos fegyverét féltékenyen ölelte magához, miközben lélegzetvisszafojtva haladt célja felé.

A néma kőoszlopok megrovóan tornyosultak fölé, éles árnyrácsot rajzolva a márványpadlóra. Meztelen talpa alatt hidegek és síkosak voltak a kőlapok. Mintha csak sejtenék gonosz szándékát, a hősök szobrai nyomasztó fensőbbséggel sandítottak rá, ahogy áthaladt a nagycsarnokon, végig a távoli ikerholdak fényében fürdő termeken, mígnem torkában dobogó szívvel megállt az ajtó előtt.

A háta mögül fénylettek a holdak: kirajzolták alakját a sötéten erezett fán. Az árnyék óriásinak mutatta, sokkal magasabbnak, mint a valóságban. Egy pillanatig gyönyörködött saját, csalóka képmásában. Aztán lassan előrenyújtotta a kezét: a karja valószínűtlen szellemlátomásnak tűnt ebben a gyöngyházfényű ragyogásban. Nagy levegőt vett, és határozott mozdulattal belökte az ajtót.

-     Ki jár ott? – hallatszott a bátorság máza alatt reszkető hang a szobából.

Loki egy pillanatra megdermedt. Még meggondolhatja magát: még elkerülheti a bűnt, és vele a büntetést. Nem kell ezt csinálnia.

-     Loki? – szólalt meg ismét Thor, reménykedve.

Ez megadta az utolsó lökést: Loki előre vetette magát, rá az áldozatára, és lesújtott: egyszer, kétszer, sokszor, nem is számolta már, újra és újra a feje fölé emelte a kezében szorongatott kispárnáját.

- Ááááá, Loki! - prüszkölte Thor a megviselt párnából szerteszálló tollakat köpdösve, mikor végre sikerült lerúgnia magáról az öccsét. – Apánk mérges lesz, ha megtudja, hogy megint átosontál! Már nagy fiúk vagyunk, külön szobában kell aludnunk! – idézte fel két héttel azelőtti beszélgetésüket Odinnal, amikor  az ünnepélyesen közölte velük, hogy immár eljött az ideje, hogy saját lakosztályt kapjanak.

-     Nem akarok külön szobában aludni! – pihegte Loki mérgesen. – Hiányzol – tette hozzá megenyhülve.
-     Szóval ezért püfölöd cafatokká rajtam a párnád minden második éjjel? Mi van, ha egyszer kivered a szemem?!

Loki, bár ez nem látszott a sötétben, lesütötte a sajátját. Odabújt a bátyjához, és bűntudatosan átölelte.

-     Ugyan – suttogta a fülébe. - Sose tudnálak bántani. Soha.

12 megjegyzés:

  1. Naagyon cuukiii! Ehhez képzeld el a nyávergós hangnemet is, mert úgy az igazi.
    Amúgy tényleg. Aranyos.és cuki. És nincs rá jobb szó.
    Jó kis szösszenet ez, olyan reggeli első kávé és fánk illatú, ízű nyami, nyami.
    Műfajban maradhatsz megengedem :)
    " elsöpör reggelizni"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi az engedélyt, utólag is jó étvágyat! :P

      Törlés
  2. Naaa azt hittem a harmadik része lesz a Fragmentarynak, és őszintén, szerettem az Avengerst, de nem értem ezt a nagy felhajtást körülötte. Aztán azt hittem, legalább valami nagyon angst lesz, erre meg... puff párnacsata. Ez így együttesen túl sok volt. Na mindegy, cuki. XD (nem is kéne most ide kommentelnem, de ja. Tényleg cuki.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elnézést, hogy csalódást okoztam... azonban hozzá kell tennem - magam mentségére -, hogy szerintem pont a Fragmentary, meg a jelenleg íródó kidlock történetem miatt volt szükségem már egy jó kis párnacsatára. A lelkem egyensúlyra törekszik, és ezt szerencsétlen az extremitások felé való kilengéssel éri el. :/

      Törlés
  3. wiiii *körbeszalad boldogságosságában* ez nagyon édes volt. és imádom őket gyerekként, szóval plusz piros pont, és nagyon köszönöm! <3 szeretlek, ugye tudod?
    az elején iszonyúan tetszik, ahogy leírod, hogy Loki végigoson a folyosón, szabályosan láttam magam előtt az egészet. *igen, ez most egy újabb ömlengés, amivel kifejezem, hogy szerelmes vagyok a stílusodba.*
    az én lelkemnek is kell amúgy egy ilyen kis semmiség, mert a fragmentaryval kinyírsz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. óóóóóó annyira örülök, hogy tetszik! :)*megy az imádás*

      No igen, Sherlock után nem tudtam volna elviselni, hogy még Loki is angstoljon itt nekem... pedig amúgy ő is megérne egy misét. XD (Talán majd egyszer. Majd a Thor 2 után. Talán.)

      Puszillak! :)

      Törlés
  4. Ez most viccesen jött ki számomra! Éppen Sherlock ficek után "kutattam" a neten, erre a blogodon Loki vigyorog a képembe az első bejegyzésnél, aki az "új szívem csücske" a napokban. Na, ez így leírva pont nem tűnik viccesnek, de nekem az volt. :D

    A fic meg tömény édesség, de tényleg! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, hát van azért dugiban pár Sherlock ficem is, csak át kell pörgetni az édességen. :) Loki nekem is a szívem másik csücske, bár ő régebbi szerelem Sherlocknál. :P Köszi a véleményt!

      Törlés
  5. Ahwwwwwww *q* Mostanában nagyon Lokis vagyok, igazából nem tudom miért...Úgyhogy gondoltam itt is körbenézek :3
    Ez valami iszonytatón aranyos volt :D Ahogy a kis Loki átoson a palotán, egyenesen Thor szobájába... a te stílusodban *q*
    Nagyon tetszett :D
    Nem akarsz egy Loki angstot? Illetve nem muszáj angstot csak Lokit.... *.* *nagyonnagyonszépennéz*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Loki még biztos megfordul a blogon, várhatóan úgy a Thor 2 bemutatója környékén, de talán előbb is. :) Örülök, hogy tetszett a töri. <3

      Törlés
  6. Ó istenem, hogy ez milyen édes volt. Az angst-thorkis lelkemnek ez most nagyon kellett, mert nyakig vagyok egy újabb és egy újabb angst terveivel, és ez felfoghatatlanuédesaranyos egyperces visszahozta az életkedvem. Köszönöm, hogy olvashattam ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen, és miért csak most vettem észre a hozzászólásod? Hm, rejtély.

      Törlés