2013. október 1., kedd

Sheriarty-vers by Viasz


Viasz volt olyan drága, hogy megengedte, hogy veletek is megosszam ezt a tüneményt, ami feldobta az egész estém. Enjoy!

(A vattacukorfalat rajz meg Sprx-Akasaru alkotása.)


Helló, szexi!


Kedvellek Sherly jobban, mint bárkit,
de rajtunk kívül ez érdekel akárkit?

Tudom, hogy nem, pedig meg lenne az oka,
jó pár  emberélet lett ezért oda.

Bizarr egy udvarlás, nem így szokás, tudom, 
de a rózsacsokor nem az én stílusom. 

Azért, ha szeretnéd küldhetek bonbont,
a kedvencem a robbanós, ugye nem gond? 

Az uszodában mondtam, hogy lesz második randi,
kiégetem a szíved, meg egy finom vacsi.

Mehetnénk a Towerhez, meg a kórháztetőre,
onnan szép a kilátás, maradnánk egy időre.

Aztán felőlem mehetsz le is meg fel is,
bár lefelé mókásabb, így gondolod te is?

Az álhalál után, mikor kijátszottad magad,
elszökhetnénk ketten, Johnny fiú várhat.

Be kell valld, az ötlet nem éppen meddő,
Egy halottnál mindig is jobb volt a kettő.

Csók, Moriarty!




by Viasz

11 megjegyzés:

  1. "Egy halottnál mindig is jobb volt a kettő" :D Ezek annyira ők, és még mindig röhögök rajta. Na meg a robbanós bonbon, mondjuk már ott nyerítettem, aztán csak egyre durvább hangok jöttek ki a számon. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már privátban is mondtam, de nem lehet elégszer elmondani, hogy mennyire örülök, hogy tetszett. :)

      Törlés
  2. Előre látom, egész nap ezen fogok röhincsélni. De hát lehetetlen nem vigyorogni rajta, mert ez annyira Jim!
    A robbanós bonbon nálam is sikert aratott, a többi pedig KO-val győzőtt.
    Jól van viasz, gratulálok, látom te is kicsit belezakkantál a várakozásba. (ki nem? ki nem?) Hál Istennek, mert nem tudom, hogy akkor megszülethetett volna ez a drágaszság.
    Szebbé tette az egész napom.
    Köszönöm, hogy olvashattam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kicsit?:D Az nem kifejezés.

      Örülök, hogy neked is boldog perceket okozott az agymenésem.:)

      Törlés
  3. Hát ez nagyon jó, imádom minden egyes sorát ♥ Kinézném ezt Moriarty-ból, hogy ilyet ír :D

    VálaszTörlés
  4. És most vizualizáltam, ahogy Moriarty ott ül a székén, rágcsálja a ceruzája végét, és írja ezeket a sorokat, miközben az asztalán lévő Sherlock képre bámul...
    Akárhogy is, engem nagyon megnyert ez a vers, gyönyörű rímek, teljesen Moriarty maradt Moriarty. "Egy halottnál mindig is jobb volt a kettő." - Ez pedig valami olyasmi, amivel jellemezni lehet a kapcsolatukat xD
    Köszi, hogy olvashattam, szerzett egy remek délutánt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm a dícsérő szavakat, és örülök, hogy feldobta a délutánod. Már megérte megírni. :)

      Törlés
  5. ez valami eszméletlen aranyos, nagyon nagyon tetszik! és teljes mértékben kinézem Moriartyból, hogy ilyet írogasson :D

    VálaszTörlés
  6. Ez de nagyon- nagyon jól esett :D Köszönöm szépen ezt a tündéri ötletes kis verset :D Lidérckének meg a biztosított helyet :3 <3

    "Aztán felőlem mehetsz le is meg fel is,
    bár lefelé mókásabb, így gondolod te is?"

    Engem ez nyert meg végérvényesen :D

    VálaszTörlés
  7. Azért, ha szeretnéd küldhetek bonbont,
    a kedvencem a robbanós, ugye nem gond?
    :D hihhetetlenül aranyos és ötletes :3

    VálaszTörlés