2014. április 24., csütörtök

Alkotói szabadság

Mondanám, hogy nem búcsú. Aztán mondanám, hogy ha búcsú is, nem örökre szól. De lehet, hogy nem mondanék igazat, így inkább csak annyit ígérek: biztosan lesznek még bejegyzések, ha nem is ficek. Fandommal kapcsolatban, na meg egyszer csak jön egy negyedik évad, sőt, még az is előfordulhat, hogy hirtelen magáévá tesz az ihlet, mire kettőt pislanthatnék.

Viszont most - ahogy talán az előző bejegyzésem is sejtette - egy hosszabb adásszünet következik, ez biztos.

Ennek okai:





1, lsd. előző bejegyzés. Kezdettől fogva egy kifejezetten Sherlock témájú blognak indult az oldal, és tudom magamról, hogy ha nagyon belehabarodnék más fandomba, akkor azt új blogon tenném, mint ahogy a HP régi ficeim is külön blogon vannak. (Talán jobb is ez így mindenkinek.) Viszont Sherlockékkal kapcsolatban úgy érzem, ami bennem volt, elmondtam. Arra kell rájönnöm, hogy már csak önmagam ismételném, és ennek nem látom értelmét. Vérszegénynek érzem a majdnem befejezett ficem, így az már nem is kerül fel.

2, Saját regényen dolgozom, ami leköti minden energiám, időm, húsom és vérem. Ez egy nagyon jó érzés, de mindig ott motoszkál, piszkál, hogy nem frissítem a blogot. Ezzel a bejegyzéssel most talán megnyugszik a lelkem.

Azért persze jelen leszek, chaten, mailben elértek, hozzászólásokra igyekszem válaszolni, hébe-hóba olvaslak is majd titeket. Nagyon sokat kaptam, kapok ettől a blogtól és tőletek is, és ezt köszönöm.





Ha valakit érdekel, itt található a személyes blogom, amin remélhetőleg idővel majd egyre kevesebb lesz a magánéletemmel, és egyre több az írással/alkotással meg az aktuális obszesszióimmal foglalkozó bejegyzés.  

12 megjegyzés:

  1. Neeeehhh már, ez nagyon szomorú. Szó szerint sírva fakadtam. :(
    De túl jó vagy, én nem akarom, hogy abbahagyd!
    Persze megértem, más dolgok foglalkoztatnak. De akkor is. Ez nem nyugtat meg. Akkor sem akarom.

    VálaszTörlés
  2. Az egyik szemem sír, a másik meg nevet. Mertt nem hagysz el minket örökre. Ez megnyugtat, bár sajog a szívem, hogy nem mostanában olvashatunk tőled. A gyomrom is belesajdult, így fizikailag rágörcsölt, hogy na most ha te is eltűnsz. De nem, Vagy. Akkor oké.
    Ami miatt pedig örülök: saját történetet irsz! Istenem! Te! Azt előre megmondom, hogyha kész lesz és megjelenik dedikáltatva érek egy példányt!
    A személyes blogodat is olvasom, még ha nem is irok egy kukkot se. Szóval köszönöm azt a rengeteg csodás történetet, de nehogy azt hidd, hogy megúszod a Csengetett YMlordot. Sajnálom kedves, azt még kihúzzuk belőled. :) Ez hülyén hangott.
    Szóval köszönök mindent, maradj itt és legyen szép életedet!

    VálaszTörlés
  3. Megértem, ha más dolgok foglalkoztatnak Téged....Ahogyan írtad is korábban. De fény voltál, vagy a z éjszakában, egy színes és érdekes festmény,egy értelmes hang, és remekek az írásaid. Csak remélem, hogy visszatérsz, és boldogítasz minket remek fanfictionjaiddal. :) Mert nagyon fog hiányozni, és szó szerint a falat fogom kaparni a Johnlockok nélkül....................:(:(:( Claudia
    Remélem minden rossz dolog rendbe jön az életedben- ha még maradt-és visszatérsz majd. Nagyon köszönöm a sok örömöt, amit az írásaid jelentettek.

    VálaszTörlés
  4. Mindenkinél eljön ez a pillanat, amikor úgy érzi, hogy ebben a fandomban nincs tovább, szóval teljesen megértem. Csak annyit szeretnék mondani, hogy köszönöm azt a sok fantasztikus művet, amit megosztottál, hogy engedtél bepillantást nyerni abba a világba, ahogy te őket láttad és képzelted, rengeteg fantasztikus percet szereztél nekünk, nekem és ezért nagyon hálás vagyok.
    Ha nem is frissíted nagyon a blogot, a látogatók száma biztosan nem csappan meg, személy szerint visszajáró vendég leszek, az egyszer biztos. Visszaolvasni a ficeidet maga is emlékekkel és jó érzéssel tölt el, hogy "amikor ezt olvastam a padlón voltam, de segített felállni"
    A saját regényedhez pedig sok sikert, ihletet és energiát kívánok.
    Örülök, hogy egyszer véletlenül idetévedtem, egyáltalán nem bántam meg és köszönöm azt a sok kellemes percet is, még egyszer :)

    VálaszTörlés
  5. szia! valahogy éreztem, hogy el fog ez jönni, igen, a korábbi bejegyzések sejtették, mégis mellbe vágott. tudom, milyen érzés, ha kiüresedettnek érzed a fandom körüli gondolataid, hogy nem akarod önmagad ismételni, tökéletesen megértem a helyzeted. mégis sajnálom, hogy így alakult. viszont örülök, h nem tűnsz el a szemünk elől, mert a puszta jelenléted is erőt ad nekem (mondhatom, hogy nekünk?), mert sokat kaptunk tőled, amiért nem lehetünk elég hálásak. csodásan írsz, és tudod, sokszor feladtam volna már, ha te nem vagy.
    rengeteg energiát és kitartást kívánok a regényedhez - egy cipőben járunk, úgy hogy ezt pláne át tudom érezni. kíváncsian várom, h milyen témában alkotsz :)
    tényleg bízom benne, hogy ha nem is ficcel, de vmilyen formában még felbukkansz itt, mert szükségünk van rád. köszönöm, hogy eddig is voltál, vagy és leszel! <3

    VálaszTörlés
  6. Ne csináljátok, itt pityergek mindjárt. :( Tényleg nagyon sokat jelent nekem, hogy itt vagytok, és nem tűnök ám el, csak fic nem nagyon lesz egy jó darabig... Nagy-nagy ölelés mindannyiótoknak!

    VálaszTörlés
  7. Már most hiányzol, TE és az írásaid. illetve az írásaidon keresztül Te!De én is nagy későn válaszoltam csak Neked ott fent.....Köszönöm a sok sok pozitív órát addig is. És sok sikert az új regényedhez!Claudia

    VálaszTörlés
  8. Kedvenc Sherlock íróm vagy, így zokogok meg hiszti és minden. Ami sokkal szarabb - és nem tudom finomabban megfogalmazni -, az az, hogy én is ide jutottam. Sajátokon dolgozom, egy Frostitronon, meg oké, a két Sherlock is csak megírásra vár, mert vázlatosan megvan. (most vizsgázom le, és a saját regényeim is mindent kivesznek, amit csak lehet...)
    A negyedik évad talán jó lesz. The Walking Deadnél mindenki nyavalygott, mekkora rakás zombikaki a 3. évad (bár én mazochista hajlamú izéke vagyok, és nekem az volt a fav), erre jött a negyedik és mindenki vinnyogva ünnepelt. Szóval nem temetem a Sherlockot, de a legrosszabbra készülve remélem a legjobbakat. Ha-ha de hülyén fogalmazok ma reggel (is). Nézd el kérlek, második napja beadandózok alvás nélkül, az agyam kapacitása kimerült XD
    Lényeg, hogy ezer csók és ölelés, úgyis visszajárok ide élvezkedni a régi ficeken. HP-ket is olvasok a mai napig, nem nagy meglepetés :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te meg az egyik kedvenc olvasóm vagy! :) Tudod, nagy a kísértés, hogy csak az olvasók miatt is írjak, akkor is, ha már nem érzem annyira a késztetést... de azzal végső soron őket is becsapnám, nem? :(

      Törlés
  9. Kedves Lidércke! Nincs egy hete, hogy rátaláltam erre a blogra, de már akkor egy éjszaka alatt végigrágtam magam a ficjeiden. A Holmescest, de általában a "Sherlock gyerekkora" írásaid fájdalmasan szépek, nem is tudom, láttam-e ilyen jót az angol nyelvű ficek között. Ajánlanám őket másoknak is, de hát magyarul vannak...
    Remélem, visszatérsz a negyedik évadra. És azt is, hogy a fandomon kívül is minden rendben. És köszönöm, a Sherlock és az Over the Love, azt hiszem, már velem marad.
    E.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm a kedves szavakat, azt hiszem, nincs nagyobb dicséret egy író számára, mint amikor az olvasó úgy érzi, "visz magával valamit" a történetből.
      A Sherlocknak megvan az angol fordítása, csak nincs lebétázva, elakadt a dolog amikor az addigi bétám egyszer csak eltűnt a fandomból... én meg lusta voltam másikat keresni. :/ De lehet, csak neki kéne ülnöm átbogarászni a szöveget.
      Örülök, hogy itt voltál, és remélem, még visszatérsz! ;)

      Törlés
    2. Szia! Hú, nagyon jó lenne, ha meglenne az az angol fordítás... Én ajánlanám elsőként az angolul olvasóknak, az biztos! Már kínomban arra gondoltam néha, mi lenne, ha lefordítanám... de hát az nem lett volna szép dolog. Pedig a vérfertőzésnek, testvérszerelemnek még a gondolatától is irtózom. De te valahogy találtál benne valami mélységesen emberit, meghatót, amitől egycsapásra nekünk is érthetővé válik az a feszült viszony hármójuk közt, amit a képernyőn látni. Na és a fülledt, viharos levegőben a kanapén terpeszkedő kamasz Sherlock leírása...
      Ömlenghetek még egy kicsit? :) Van bennük valami érdekes magyar érzékenység is, ami annyi angol fanfic után különösen jól esik. Biztos, hogy vissza fogok még járni, és remélem, te is találsz még a sorozatban írnivalót (igaz, ami igaz, a harmadik évad mindenki lába alól kihúzta a talajt, és ki tudja, mi jön még?)
      E.

      Törlés