2013. augusztus 12., hétfő

I owe you so much :)


Örök hálám elől ne is próbáljatok elfutni, KiddyScale és Panda (Pandának különösen, így utólag is)! :) Valamint ittésmost megragadom az alkalmat, hogy mindenkinek megköszönjem, aki jelölte a blogom és a Fragmentaryt a Bloodyromantic versenyén, hihetetlenek vagytok, és imádlak titeket! 




 Top Secret-díj

1. Ha megkaptad a díjat, készíts róla egy bejegyzést, és tedd ki a fent látható képet!
2. Őszintén kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen öt személynek kell továbbadnod!
4. Ezt egytől-egyig át kell másolnod a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat visszafelé nem lehet adni! (Annak nem adhatod, akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat.)




1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
   Lidércke. Panda néha szokott Lidércnek hívni, amikor összetöröm a szívét. :P

2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
    Most épp David Cook: Permanent című számán, de csak a videó miatt... amúgy igazi nyálas-csöpögős förmedvény.

3. Félsz a sötétben?
    A sötét fél tőlem.

4. Szerelmes vagy valakibe?
    Jah. Eléggé. 

5. Mi volt a legcikisebb dolog, ami eddigi életedben történt veled?
    Hát, sok minden jut most az eszembe. Túl sok. *elvonul utólag is szégyenkezni egyet*

6. Gondolatban öltél már meg valakit?
    Napi rendszerességgel. 

7. Szerinted a péntek 13.-a  szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelenet?
 Szeretem a prímszámokat: szerencse.

8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
    Hajjaj. 

9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
    Nem tudom. Biztos van olyan, amit cikinek kéne éreznem, de nem érzem.

10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
     Elájultam. De azt még most is.

11. Mi tennél, ha hirtelen híres lennél?
      Megijednék.

12. Szoktál álmodozni?
      Néha azon aggódom, hogy csak azt szoktam.

13. Járnál Chase Crawforddal?
     Az ki? Ja, hogy ő. Fura feje van. Nem Benedictesen fura... ijesztően fura. 

14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány neveik?
      Nem tudom, hogy szeretnék-e.

15. Adni vagy kapni jobb?
      Nem mindegy, hogy pofont vagy sütit.

16. Titkom?
      Pfűűű... unalmas vagyok. Vagy őszinte. Nem nagyon vannak titkaim, vagy nem jut most eszembe egy sem.
    
17. Bakancslista
megtanulni fütyülni 
mindhárom óceánban fürdeni 
Dél-Amerika A-tól Z-ig
megtanulni olaszul
enni valami igazán egzotikusat (kenguruhús, majomagyvelő, sült kígyó, birkahere... vagy ilyesmi. A tengeri herkentyűkkel már nem lehet kifogni rajtam.)

Liebster Award-díj
Szabályok:

1.) Tedd ki a képet.
2.) Írj 11 dolgot magadról.
3.) Írj 11 kérdést. 

1. Van egy kutyám, aki velem alszik.
2. A kutyámnak van egy nyuszija, aki velünk alszik.
3. Már az összes valamennyire természetesnek tűnő (és néhány nem annyira annak tűnő) hajszínt kipróbáltam.
4. De jelenleg szőke vagyok.
5. Két évig tanultam latinul az egyetemen, de csak a közmondásokra emlékszem, amiket még gimiben magoltunk be. Sic transit gloria mundi.
6. A kávé a mindenem, viszont a jó híg, amerikai változatot szeretem, amivel az összes kávérajongó ismerősöm kiüldözöm a világból.
7. Ha bazsalikomot látok, mindig meg kell birizgálnom a leveleit, mert imádom az illatát. 
8. Szeretem a spenótot.
9. Meg a csípős dolgokat is.
10. Rettentő sokat szenvedek minden írásommal.
11. Ebből kifolyólag nyilván mazochista vagyok. 

Kiddy kérdései:

1. Kedvenc dalszöveg?
Jelenleg Nirvana: Pennyroyal Tea.

2. Költő, akit sokan imádnak, te viszont ki nem állhatsz?
Petőfi. 

3. Van-e példaképed és ha igen, ki?
Legutóbb Helen Mirrenre szerettem volna hasonlítani, majd ha annyi idős leszek. Nagyon vagány.

4. Mit gondolsz Lokiról? (sorry....)
Kiddy, azt gondolom, hogy függő vagy. XD 

5. Melyik kaja az, amit sosem kóstolnál meg?
Nincs ilyen.

6. Milyen utolsó szóval szeretnél meghalni?
Azt szeretném, hogy olyan hirtelen történjen, hogy ne legyen időm megszólalni.

7. Tél vagy nyár?
Tél.

8. Mire helyezed a nagyobb hangsúlyt? A külsőre vagy a belső tulajdonságokra?
Nem szeretem így feldarabolni az embereket. Az egészet nézem.

9. Egy dal, amit bárhol, bármikor, bárkivel meghallgatsz.
Staying alive. XD

10. Kedvenc gonosz?
Magneto, Joker, Moriarty.

11. Mit nézel meg először egy idegenen? 
Van-e nála lőfegyver. 

Scale kérdései:

1. Ha egy napra helyet cserélhetnél valakivel, ki lenne az, és miért pont ő?
A fent már említett kiskutyám. Aranyélete van: döglik a kanapén, eszik, hozzábújik a nyuszijához.

2. Melyik bolygóra látogatnál el szívesen?
Valamelyikre, ahol a légkör megfelelő mennyiségű oxigént tartalmaz, és a hőmérséklet megbízhatóan -10 /+40 fok között van.

3. Szeretnél egyszer valamilyen őrült dolgot kipróbálni? Ha igen, mi lenne az?
Tegnap nem a zebrán mentem át a körúton... nekem ez annak számított. :)

4. Panel vagy kertes?
Városi nempanel lakás. :P

5. Nyüzsgő nagyváros, vagy nyugodt kertváros?
Nagyváros. 

6. Félsz a vihartól?
Imádom a vihart.

7. Hullócsillagot láttál. Mi lenne a kívánságod hozzá?
Nem úgy van, hogy nem szabad elmondani? o.o

8. Melyik lenne az a színdarab, amit a legszívesebben megrendeznél?
Ezen még nem gondolkoztam, viszont szerintem isteni Lady Macbeth lennék. :D

9. Kik alakítanák a szereplőket? (Lehet magyar, vagy külföldi színész is)
Na, most megfogtál. Mondjuk akkor Macbeth meg lehetne James McAvoy...

10. Melyik a legkedvesebb saját fanficed?
Mind kedves ezért vagy azért. Nem tudok választani, tényleg.

11. Melyik a legkedvesebb más író által írt fanficed?
No, ebből is sok van, ezért szoktam posztolgatni az ajánlókat... talán Anarmydoctor: If metal had a choice. Most ez ugrik be hirtelen, mint amit nagyon szeretek.

Panda kérdései:

1.Ha szerepezel, mi volt a legjobb szerepjáték, amit valaha játszottál? (magyar, angol, mindegy)
Nem szerepezem, ha csak az írást nem vesszük annak.

2.Mi a kedvenc könyved? 
Rengeteg van. Nabokovot és Durast nagyon szeretem.

3.Melyik filmen sírtál a legtöbbet? 
Csodás álmok jönnek. Kisírtam rajta a szemem.

4.Van kedvenc együttesed? (zene) 
Változó. A Nirvana és a Guns'n roses már régóta tartja magát.

5.Ismered Willow Smith-t? 
Nope.

6.Szeretsz/szerettél suliba járni? 
Imádtam. Visszamennék szívesen.

7.Írsz naplót? (bloggeren kívül) 
Naplóféleséget, ahová az ötleteimet írom fel.

8.Ha visszamehetnél az időben, melyik kort választanád?
A 20-as évek most nagyon menő, és mindig is vonzott.

9.Találkozol Benedict Cumberbatch-csel az utcán. Mit csinálsz? 
Elájulok csendben és diszkréten.

10.Képzeld magad Sherlock Holmes szerepébe. Milyen trükkel oldanád meg az ugrást? 
Gumimatrac.

11.Milyen nyelven tanulnál legszívesebben? 
Gaelül. Mert olyan tündésen hangzik.

És az én 11 kérdésem:

1. Hány évesen tanutad meg bekötni a cipőd?
2. Meg tudod nyalni az orrod hegyét?
3. Ezt most kipróbáltad?
4. Ha holnap kivégeznének, mit kérnél ma vacsorára?
5. Melyik külföldi országban élnél szívesen, és miért?
6. Mit gondolsz John bajszáról?
7. Melyik (belső) tulajdonságos szereted a legjobban, és melyiket a legkevésbé?
8. Zombi-apokalipszis esetén milyen fegyvert választanál magadnak?
9. Melyik a kedvenc fád? (fajtára vagyok kíváncsi, pl. az enyém a gesztenye)
10. Melyik Disney (rajzfilm) szereplő lennél? 
11. Egy klasszikus: milyen címet adnál az életednek?

Küldeném mindenkinek, aki veszi a fáradságot, hogy válaszoljon. ;)

18 megjegyzés:

  1. Oké. Most akkor itt, gyorsan. Lidérc/ke/ te részeg voltál mikor a kérdéseket írtad? :D
    És akkor a válaszok:
    1. 3 évesen és van hogy még mindig rosszul kötöm be.
    2.Nem.
    3. Háhá. Először bedőltem az ilyen trükköknek. De most nem.
    4. Ez most hogy jön össze? Amúgy én palacsintás meg Gyrosos vagyok, szóval azt.
    5. Németország, vagy UK
    6. Harold. Szeretek mindent, ami Sherlock és John bajsza. Shippelem őket.
    7.Legjobban a...hm...könyvek iránti szerelmemet. (az belső tulajdonság és kész.) A legrosszabb, hogy néha nagyon kibírhatatlan tudok lenni
    8. Nem vagyok fegyverszakértő. Egy pisztolyt egy puskát és egy ágyút. :))
    9. Cseresznye. OwO
    10. Nem voltam mesemániás, de most csak neked: a Susi és Tekergőből Susi.
    11. Hullámvasút

    *elhúz aludni. Good night! :D
    Úristen. A kódom Johnsp volt a robotszűrőn.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, csak nagyon fáradt. XD Meg alapból ilyen szarul írok kérdéseket... :P
      *szegény John mit csinál SP-vel? o.o*

      Törlés
  2. Én is, én is, ha már így töltögetünk!

    1. Hány évesen tanutad meg bekötni a cipőd?
    Hát azt hiszem, hogy olyan kettő-három, de mindenképpen ovi elött.

    2. Meg tudod nyalni az orrod hegyét?
    Nem.

    3. Ezt most kipróbáltad?
    Szánalmas, de igen.

    4. Ha holnap kivégeznének, mit kérnél ma vacsorára?
    Halat sütve, citrommal és kroketel. Imádom a halat. És meggybort, mert az finom jószág, desszertnek pedig francia joghurttortát. Előételnek pedig sajttálat.

    5. Melyik külföldi országban élnél szívesen, és miért?
    Írországban, mert ott van egy Kard Rendjés ismerősöm, szóval nem lennék annyira elanyátlanodva. meg amúgy is vonz a szigetország.

    6. Mit gondolsz John bajszáról?
    Le ne merje vágatni! Már csak szakáll kéne hozzá, bár lehet az már túl sok. Mit lehgessen tenni, egy hétig szinte csak szakállas és bajszos férfiembereket láttam. De a bajusz sexi.

    7. Melyik (belső) tulajdonságos szereted a legjobban, és melyiket a legkevésbé?
    Az empátiámat nagyon szeretem, de a lustaságomtól falra tudnék mászni.

    8. Zombi-apokalipszis esetén milyen fegyvert választanál magadnak?
    Kard. Lévén kéznél van, csak ki kell élezni és mivel használni is tudom, jó eséllyel indulnék a túlélők között. De egy messert is szívesen választanék, és a ha minden kötél szakad akkor jöhet a bot.

    9. Melyik a kedvenc fád? (fajtára vagyok kíváncsi, pl. az enyém a gesztenye)
    A szomorúfűz, mert jól el lehet bújni a lelógó ágai között.

    10. Melyik Disney (rajzfilm) szereplő lennél?
    Egyik se, de azért mondok valamit, ha már egyszer így megkérdezted. Én lennék a vadász a Hófehérkéből.

    11. Egy klasszikus: milyen címet adnál az életednek?
    Erre már válaszoltam egyszer szóval könnyű dolgom van: Átlagon aluli.




    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva, nem szánalmas, az a szánalmas, hogy én is kipróbáltam, miközben írtam a kérdést. XD

      Írország tényleg gyönyörű, egyik barátnőm volt ott, és mutogatott képeket, meg állítólag nagyon hasonlít Skóciára, ahol viszont már jártam (most is oda készülök épp).

      Én a bajuszért nem vagyok oda - Johnon pláne - de egy jó kis kecskeszakállal kombinálva á la Tony Stark... hmmmm.

      Törlés
  3. " Kiddy, azt gondolom, hogy függő vagy. XD " Igeeen, a kedvenc válaszom x"D És esetleg nem akarsz a dílerem lenni egy Lokis ficcel, ha nagyon gyönyörűségesen nézek? *.* *insert gyönyörűséges nézés*

    1. Hány évesen tanultad meg bekötni a cipőd?
    Öhm... öt, asszem :P
    2. Meg tudod nyalni az orrod hegyét?
    Nem... :(
    3. Ezt most kipróbáltad?
    Igen xD
    4. Ha holnap kivégeznének, mit kérnél ma vacsorára?
    Emberhúst *_*
    5. Melyik külföldi országban élnél szívesen, és miért?
    Ú, nagyon sok ilyen van :D
    6. Mit gondolsz John bajszáról?
    Legszívesebben szálanként tépném le az arcáról és ragasztanám Lestrade kopasz foltjára...
    7. Melyik (belső) tulajdonságos szereted a legjobban, és melyiket a legkevésbé?
    A határozottságot szeretem, a döntésképtelenséget pedig utálom.
    8. Zombi-apokalipszis esetén milyen fegyvert választanál magadnak?
    Egy katanát!!
    9. Melyik a kedvenc fád? (fajtára vagyok kíváncsi, pl. az enyém a gesztenye)
    Dióó! :D
    10. Melyik Disney (rajzfilm) szereplő lennél?
    A kis hableányól a rák, Sebastian *_*
    11. Egy klasszikus: milyen címet adnál az életednek?
    Tea babapiskótával. És senki se nézné meg xD

    És nagy pacsi, hogy te se tudtad ki az a Chase Crawford ;) (de komolyan.... eddig tudta bárki is???)


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDD Erre egyértelmű volt a válasz, gondolkoznom sem kellett. :P
      Lokis ficet felveszem a mentális, vécépapírtekercs hosszúságú listámra - valójában már rég rajta is van -, bármi elképzelhető. ;)

      Tea babapiskótával... egyértelműen Juliette Binoche játszaná a főszerepet, ha megfilmesítenék. :D

      Törlés
    2. You know you want it :P

      A hölgyért meg nagy pacsi :D Rendezői szék? Jól állna neked :D

      Törlés
    3. Áááá nem tudok jól dirigálni... Vagy mégis? :P

      Törlés
    4. És voilá, egy nagy rendező születésének lehetünk szemtanúi :"D Mindig is kislányt akartam :")))

      Törlés
  4. No, ittvolnék megint, hát öhm... Nem tudom mennyire érdemes komolyan venni a válaszaimat. Szerintem annyira, mint amennyire te komolyan gondoltad a kérdéseidet. Tégy belátásod szerint. :D

    1. Hány évesen tanutad meg bekötni a cipőd?
    Jó kérdés, de még ovis korom előtt.

    2. Meg tudod nyalni az orrod hegyét?
    Nem, sajnos, pedig jó lenne (hjajj a vágyálmok xdd)

    3. Ezt most kipróbáltad?
    Igen, néha ki szoktam, hátha már sikerül.

    4. Ha holnap kivégeznének, mit kérnél ma vacsorára?
    Előszöris rizseshúst, mert azt imádom, aztán mivel ha úgyis kivégeznek, nem kell aggódnom a cukrom miatt, kérnék az összes kedvenc sütimből és csokimból.

    5. Melyik külföldi országban élnél szívesen, és miért?
    Először is leszögezném, hogy eszem ágában sincs elmenni innen, de ahová esetleg hajlandó lennék költözni, az Anglia, mert ott valahogy otthon érzem magam, és legalább nem minden hiányozna az ég világon, csak a magyar kultúra.

    6. Mit gondolsz John bajszáról?
    Azt hogy műveletlen vagyok, és nem nézek Sherlockot, és azt, hogy a John névről John Lennon-ra asszociálok, aki jobban néz ki bajusz nélkül, de mindenhogy imádom.

    7. Melyik (belső) tulajdonságod szereted a legjobban, és melyiket a legkevésbé?
    Legjobban: képes vagyok kívülről szemlélni és leszarni mindent, szinte elzárni magam a valóságtól (rövidebben antiszoc vagyok és élvezem)
    Legkevésbé: Ha valakit megkedvelek, csigává változom; tapadós leszek, és nyálcsíkot hagyok magam jután (rövidebben túlzottan ragaszkodó vagyok).

    8. Zombi-apokalipszis esetén milyen fegyvert választanál magadnak?
    Egy köteg retket. A retket mindenki utálja, nem? Annál förtelmesebb növény nincs a világon. Biztos, hogy a zombik is utálják.

    9. Melyik a kedvenc fád? (fajtára vagyok kíváncsi, pl. az enyém a gesztenye)
    Szomorúfűz.

    10. Melyik Disney (rajzfilm) szereplő lennél?
    Az egyik egér a Hamupipőkéből. A Hamupipőke kettőben ugyanis írnak egy könyvet Hamupipőkének az egerek, és ha én lennék az egyik egér, akkor shippelhetném a hercegeket összevissza. :$

    11. Egy klasszikus: milyen címet adnál az életednek?
    Leláncolt lángtenger - mert imádom az alliteráló címeket, amúgy meg egyértelmű, nem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jesszus, a retken besírtam. XD Nagyon egyéni megoldás, végül is, ha a vámpírok ellen jó a fokhagyma, akkor a zombik ellen simán el tudom képzelni a retket, mint hatásos fegyver.

      Nem nézel Sherlockot? Ne sértődj meg, de akkor mit csinálsz itt a blogon? :D Persze örülök, hogy itt vagy, csak hát elég Sherlock-központú, szóval felmerül bennem a kérdés, hogy hogyan kavarodtál ide?

      Törlés
    2. Teljesen jogos a kérdés, kérem. Hogy konkrétan hogy keveredtem ide, arra már nem emlékszem, asszem Ivy blogjáról, de igazából lényegtelen. Én igazából ilyen kis furabogár vagyok, olvasok több olyan blogot is, ahol általam ismeretlen fandomok állnak a központban. Végülis ha belegondolsz, ha valaki saját történetet ír, ott sem ismered a szereplőket, mégis élvezhető a történet. Most az más kérdés, hogy kevésbé tudok hozzászólni a témához (ez a legfőbb oka kommentjeim hiányának szerintem) de mégis élvezet olvasni, már csak mondjuk a stílusod miatt is meg amúgyis na. Na ezzel most nem igazán magyaráztam meg semmit, dehát, gondolom, nem kergetsz el innen vasvillával így sem ;)

      Törlés
    3. Még szép, hogy nem, sőt! Különösen örülök, hogy az írásaim a sorozat ismerete nélkül is élvezhetőek valamilyen szinten, ez az eddigi legnagyobb elismerés, amit kaptam! :)
      Szégyen, nem szégyen, én neten általában csak ficeket olvasok, és olyan fandomokban, amit ismerek. :/ Pedig biztosan rengetek nagyszerű önálló regény, novella is fellelhető, de lusta vagyok keresni...Igaz, ez a könyvekkel is így van nálam: én vagyok az az ember, aki puszta lustaságból olvas klasszikusokat. XD

      Törlés
  5. Egyszer megnézném a hajadat, én mondom! :D :3

    1. Hány évesen tanutad meg bekötni a cipőd?
    Öm négyévesen, talán.

    2. Meg tudod nyalni az orrod hegyét?
    Nem. :c

    3. Ezt most kipróbáltad?
    Igen XD

    4. Ha holnap kivégeznének, mit kérnél ma vacsorára?
    SÜTIT

    5. Melyik külföldi országban élnél szívesen, és miért?
    Anglia, vagy Finnország, vagy Franciaország.

    6. Mit gondolsz John bajszáról?
    IMÁDOM. Minden jó Watsonnak kell bajusz. Ez tény!


    7. Melyik (belső) tulajdonságod szereted a legjobban, és melyiket a legkevésbé?
    Legjobban: Ööö, azt hogy nem vagyok ostoba. (Ezt kevésbé nagyképű dolog leírni, mint azt, hogy intelligens vagyok.)
    Legkevésbé: Konkrétan nincs lelkiismeretem.

    8. Zombi-apokalipszis esetén milyen fegyvert választanál magadnak?
    Nekem még fegyver sem kell. ;)

    9. Melyik a kedvenc fád? (fajtára vagyok kíváncsi, pl. az enyém a gesztenye)
    Cseresznyefa, mert szépek a virágai. :3

    10. Melyik Disney (rajzfilm) szereplő lennél?
    Nem tudom :s

    11. Egy klasszikus: milyen címet adnál az életednek?
    "Az emós hippi, aki punk"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Emós hippi, aki punk... hogy tudtok a hülye kérdéseimre ilyen jó válaszokat adni? John-ügyben meg úgy érzem, még bajszot akasztunk. XD

      Törlés
  6. Ha már ennyire megszerettem az írásaidat - és a válaszaid közül sokban még egyet is tudtam érteni - megkockáztatok én is egy válaszsorozatot.
    1. Hány évesen tanutad meg bekötni a cipőd?
    Hát, későn az biztos... Talán hat-hét évesen.
    2. Meg tudod nyalni az orrod hegyét?
    Sajnos nem, pedig sokat próbálkoztam az évek folyamán...
    3. Ezt most kipróbáltad?
    Szerencsére nem.
    4. Ha holnap kivégeznének, mit kérnél ma vacsorára?
    Epertortát és egy erős fekete teát. Aznap amúgy sem aludnék sokat.
    5. Melyik külföldi országban élnél szívesen, és miért?
    UK vagy Ausztria.
    6. Mit gondolsz John bajszáról?
    Sherlock helyében éjjel egy borotvával rövid úton megszabadulnék tőle. Nem szeretem Harold gondolatát se - Mary jut eszembe.
    7. Melyik (belső) tulajdonságos szereted a legjobban, és melyiket a legkevésbé?
    Túl érzékeny és ismét túl érzékeny.
    8. Zombi-apokalipszis esetén milyen fegyvert választanál magadnak?
    Egy AK47-est vagy egy sarlót - jól bevált klasszikusok.
    9. Melyik a kedvenc fád? (fajtára vagyok kíváncsi, pl. az enyém a gesztenye)
    Citrom
    10. Melyik Disney (rajzfilm) szereplő lennél?
    Pán Péter
    11. Egy klasszikus: milyen címet adnál az életednek?
    Két arc - fél lélek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pacsi a Bajuszellenes Ligáért tett újabb lépés miatt! :D

      Amúgy jó, hogy a leginkább szeretett és legkevésbé szeretett tulajdonság nem csak nálam esik egybe - nekem a kíváncsiság. ;)

      Törlés