2015. április 24., péntek

Bosszúállók: Ultron kora - Mentem, láttam, nem bánok semmit, és SPOILER a törés alatt!



LÁTTAM.

Itt csak annyit, hogy nagyon sok minden volt benne, amit szerettem volna, hogy legyen benne: a csapattagok egymással való interakciója, hülyülése, közelebb kerülése - ami egy ponton egész zavarba ejtően családiassá válik-, és ettől végig fülig ért a szám. A Skarlát Boszorkány fenomenális, új kedvenc szereplőm. *drámaian, elborult tekintettel lengeti a kezeit* És Tony már megint összetörte a szívem, de ezt tudtam előre.

SPOILER!



Még egészen friss az élmény, tegnap este mentünk megnézni, így koherens, átgondolt véleményt talán majd később hozok, de a legfontosabb pontokról azért nem bírom ki, hogy ne szóljak.

Az új karakterek, bár Pietroval kapcsolatban voltak fenntartásaim az X-Men DOFP óta, teljes mértékben meggyőztek. Nem csak mellékszereplők, hanem központi elemei a sztorinak, és a forgatókönyvírók is most mintha kicsit jobban odatették volna magukat, mert rengeteg szállal dolgoztak, és mégsem éreztem elnagyoltnak összességében a filmet, noha az idő behatároltsága miatt nem lehetett mindegyik vonalat teljes mélységében kibontani. Azért mégis összesimult, kerek volt. A végéből arra következtetek, hogy Wandával hosszabb távon terveznek, aminek személy szerint igazán örülök. 

Sokan felhördültök majd, de akkor is leírom: Ultron jobb főgonosz, mint Loki, egész egyszerűen azért, mert felélmetesebb, de olyan fejemre húzom a takarót és halottnak tettetem magam módon félelmetes. Mindemellett Marvel moziről van szó: az emberiség kiirtására elszánt mesterséges intelligenciának is VAN humora. Ez mekkora volt már. 

Nem hazudtak az alkotók azzal kapcsolatban sem, hogy többet megtudunk Sólyomszem karakteréről. Nekem tetszett, hogy ő egy totál normális családapa a sok kattant világmegváltásra törekvő szuperhős között, helye és rételme van ennek a fordulatnak.

A másik új kedvenc szereplőm - vagy kedvenc új szereplőm, ez mindkét változatban működik - A Jarvisból létrehozott Vision. Az a baj, hogy nem tudok úgy spoilerezni, hogy kicsit ne spoilerezzek az éppen íródó Tony/Jarvis ficem rovására is, így ezt az egész mesterséges intelligencia/testet öltés/Jarvis-Tony dolgot később fogom kivesézni.

STONY:

Szóval: most, hogy magunk között vagyunk, elmondhatom, hogy az egész film egy kibaszott nagy, hosszú és gyönyörűséges óda a Steve-Tony kapcsolathoz, ami még Natashának is feltűnik. Kezdve a legelején Tony víziójával, amikor a halott csapattagok látványával szembesülve a jelenet ott éri el a drámai csúcspontot, hogy Tony megpillantja a kettétört pajzsot, és aztán mindenki közül Steve az, aki megszólítja: "megmenthettél volna minket", egész odáig, hogy a végén, mint valami nyári tábor végén búcsúzkodó kiskamaszok, pirulva odamondják egymásnak, hogy "hiányozni fogsz, Tony, te is hiányozni fogsz, Steve" I CAN'T EVEN! 

Igen, a film alapvetően a Natasha/Bruce kapcsolat alakulását tolja az arcunkba, és nekem ez is tetszett, de térjünk vissza arra, hogy STEVE-TONY *baszott nagy lapozós prezentációt húz elő grafikonokkal és ábrákkal* mert hogy a következő Amerika Kapitány filmben benne lesz, Tony, és ellenkező oldalon állnak majd (ha követik a képregény alap storyline-ját), aminek a nyomai már most is megjelentek, de közben totál odavannak egymásért, hol is láttam már ezt, hol is láttam már ezt... megvan:


És most bocsánat, de el kell vonulnom a barlangomba fiktív karakterek lelki világán elmélkedni. 


8 megjegyzés:

  1. OH MY GOD most tökre felcsigáztál. NAGYON. Május hét. Istenem, olyan messze van.
    Omg.

    VálaszTörlés
  2. Még nagyobb izgalommal várom már a filmet, és lehet, hogy inkább elmegyek hatodikán a maratonra, mert egyszerűen NEM TUDOK MÁR TOVÁBB VÁRNI! *elszabadult rajongó*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aww, itt is volt maraton, de végül nem mentem, mert komolyan, 24 óra egy moziban?! Hell no.

      Törlés
  3. Lokinál mindenki jobb gonosz, mert Loki nem gonosz, Loki egy vattacukormaci :D *just Loki-fan things* Amúgy HÚH, iszonyúan rág már az ideg a film miatt, tök jó levezető lesz az írásbeli érettségi után, annyi mindent olvastam-hallottam róla, hideget-meleget, hogy már akarom-akarom látni én is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. öööö vattacukormaci, aki szemgolyókat váj ki, a kis édes :P

      én csak MELEGET tudnék mondani róla neked *haha, érted*

      Törlés
    2. Értem én, melegfront várható május 7-én a mozikban :D Jólvan, hát nekem vattacukormaci, de nekem Joker is ölelgetnivaló vattacukormaci. Legalább mosollyal az arcomon halnék meg :D *még mindig nincs humorom*

      Törlés
    3. http://fc05.deviantart.net/fs70/f/2012/126/5/b/just_lonely_loki_by_princeofredroses-d4yox89.jpg

      Törlés